• Gotland08

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...

• Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...
  • blendie

Ni får ursäkta om jag verkar korkad men vad är AW

• ~vinterbrud~

"After Work" - betyder i princip att man går ut och tar en drink/öl efter jobbet och minglar lite

• ~vinterbrud~

Idag blev jag förresten uppringd av en av min m2bs närmaste vänner angående svensexan. Har fått veta deras planerade datum nu (blir i december). Börjar bli dags att mentalt förbereda sig på en möhippa snart då *gulp*

• blendie

Hej allihop! har ni några bra förslag på hur man gör fina festpogram, vad behöver man för material och vart får man tag i det? Tänkte börja med det i helgen och vet inte riktigt var jag ska börja.

• Gotland08

Jag är f¤n inte klok Nu har jag köpt en bröllopsklänning! Jag har gjort precis så som man inte ska göra. Gått in i en affär provat, bestämt mig och köpt den... Trots att jag kommer att göra ändringar för att den ska bli som jag vill ha den... Jag är inte klok!

Det fanns bara en kvar i min storlek och färg på lagret i England så jag var tvungen att bestämma mig idag om jag ville ha den annars skulle den försvinna snabbt. Herregud! Jag är fortfarande i chocktillstånd!

• ~vinterbrud~

Grattis till bröllopsklänningen Gotland!
    Ibland måste man ju gå på känslan - det blir säkert jättebra!! Hur ser den ut?!

• Gotland08

Det är en Maggie Sattero (stavas det så?) Ganska enkel med drapering. www.maggiesottero.com/dress.aspx&page=2&style=S5084 fast vit! Jag vill sy på en liten axelbandslös ärm, kanske leka lite med kjolen...

Det var inte alls det jag tänkt mig från början...

• ~vinterbrud~

Ååh - den var supersnygg!!
    Jag skulle inte ha sytt på någon ärm eller ändrat kjolen - där är jättesnygg som den är! Det händer ganska mycket med klänningen och livet ändå.
    Bra val Gotland!

• Gotland08

Tack! men jag passar nog bättre med en liten inramning... Ja, ja, jag får den om två veckor så jag får väl testa och lägga ut bilder så ni kan tycka till. Tur man har er!

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...