• Gotland08

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...

• Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...
  • aroma

Hej!

Jag ska gifta mig i februari och ligger nästan sömnlös över vilka skor jag ska ha på mig. Hur gör ni andra?

• Qozze

aroma: Det är många som ska ha kängor med päls på utomhus. Inomhus kan man ju ha vad man känner för. Det finns massor av länkar med tips på skor några sidor bak i tråden (vi diskuterade sko-frågan bara för några dagar sedan), kika gärna där.

• Qozze

Sorry, det var typ från sida 68/69 och framåt som det finns länkar...

• snöbrud08

Qozze: Jag hojtar till så fort kappan kommit.

Mina skor har kommit, men jag hann inte hämta ut dem, ska göra det imorgon fm: www.brandos.se/showarticle.asp&style=Ivory: Camilla
    Hoppas så att de funkar.

Jag hoppas oxå av hela mitt hjärta att det är snö i Sthlm i februari! Tänk så mysigt om det är gnistrande snö och några minusgradet *drömmer* Mardrömmen är om det är regn o slask så man inte ens kan gå ute utan o förstöra klänningen...

• aroma

Så man får byta i kyrkan då? Och be någon ta ens inomhusskor till festen? Tänkte att man kanske kunde hitta några skor som var lite täckta fast inte så varma att det blir svettigt inne. Någon som löst det?

• aroma

Inte för simpla alls! Vad ska du ha inne sen då? Jag vill slippa byta och ha det krånglet också. Inte kul om skorna glöms någonstans.

• Qozze

snöbrud08: Tack!

Mina skor är väldigt öppna så de kan jag inte ha ute. Så antingen tar jag några skor jag redan har (bruna eller svarta vilket inte är så kul kanske) eller så hittar jag några varma alternativ. Tyckte det fanns några fina längre bak i tråden

• snöbrud08

aroma: i kyrkan o på festen har jag dem jag länkat här ovan från brandos. jag tror inte det är krångligt att byta i kyrkan. Man är ju ändå "gömd" i ett rum där när gästerna går in.

• snöbrud08

jennysnartfru: frisyren du har i ditt fotogalleri, var har du hittat den? Har du fler bilder på den? Heeelt underbar! Bästa jag sett hittills! Blev jättesugen på att ha den!

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...