Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
...tycker inte heller den behöver fixas...den är ju grym som den är!
vad tror ni om att ha en kort klänning mitt i vintern?? den går väl strax nedanför knäna så den e inte superkort. vad ska man ha till? strumpbyxor? sjal? bolero? kappa? kallt att ta kort utomhus kanske?
Gotland08: Jag gjorde precis som du, gick in i en affär, provade o köpte. Och jag har inte ångrat mig en sekund =)
Men jag måste hålla med de andra, din klänning är GUDOMLIG! Ändra inget!
Tack för alla uppmuntrande rop! Det gör att jag inte känner mig heltokig. Kanske är jag lite nojig eftersom det inte är den bilden jag hade i huvudet... Vi får se hur det blir. Om två veckor har jag den.
Brud0801: Jag tror kort klänning kan funka. Många har ju på sig kortare klänningar när de går ut. Allt hänger väl på vad du har till...Jag skulle nog satsa på de häftiga vinterkängorna som Akvavit har köpt när du ska fotas utomhus. Kan vara en ball kontrast till en vacker klänning.
Gotland08: finns d bild på de stövlarna? e på jacka efter snygga stövlar!!!! Förresten säger som alla andra; din klänning är verkligen superfin!!
var inne på akvavits sida - gu va goa stövlar!!! precis sådana vill jag ha!!! nån som sett såna i ngn skoaffär???
Tack för komplimangen! www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2515733-69.html kan du se diskussionerna kring stövlar. Där kan du även leta dig vidare till Akvavits inspirations sidor som du hittar under hennes profil. Där kan du se bilder på hennes stövlar. De är balla.
Inte sett dem i affärer tyvärr... Men de kostade visst bara 400 på nätet och det var inte svårt att beställa. Är själv sugen!
Brud0801,
Kul att du gillar mina stövlar!
Jag har inte sett några liknande i butik, det var därför jag beställde från ebay. Men det var mycket enklare än jag trott, snabb leverans och billigt, så jag kan rekommendera dem, åtminstone denna ebay-butiken
Helt underbar kväll.. Har precis kommit hem från en körkonsert som våran kör haft och vi hade inte mindre än Jill Johnsson som gästartist.
Jag beställde dessa stövlar, riktigt mysiga. Dessutom är dom mer mot creme hållet till er som har sådana klänningar.
www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=185237&articleId=633442&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=