• Gotland08

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...

• Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...
  • Trettondagsafton

Jag oroar mig inte för att det ska bli vare sig pinsamt eller jobbigt. Men jag tycker helt enkelt inte om att inte veta...

• FruKnas

Oj, hade inte heller funderat så mycket på möhippa... Men nu oroar jag mig lite för att det inte ska bli nån möhippa... Kanske bara är lite negativ idag efter att ha genomlidigt en rejäl magsjuka i natt... Hemskt. Men lite bättre nu.

• c t

Ojdå! Skönt att du mår bättre fruknas, det är inget kul att vara dålig

• wembi

Hej kära medbrudar! Tänkte haka på er tråd om det går för sig. Gifter mig på trettondagsafton och det känns både långt ifrån och alldeles för snart!

• jennysnartfru

Nu har vi äntligen bokat resan. Det blev 2 veckor på Aruba!
    Känns jättebra. Bokade vi deluxevacations.

• Gotland08

Välkommen Wembi! och Grattis jennysnartfru, Aruba härligt!

• snöbrud08

jennysnartfru: får man fråga vad ni fick betala för resan? När åker ni? Vi håller på o bokar Tobago o det kunde vara lite intressant att jämföra tänkte jag...

• jennysnartfru

Välkommen in i tråden Wembi!
    Funderar på vad man ska ta sig an nu ren planeringsmässigt. Vigselprogrammet kanske? Vi har fått 12 (sällskap) svar hittills, så det känns bra. Det är 6 veckor kvar till osa datum.

• Bzzz

Wembi: Välkomen hit! Kul med en till trettondagsbrud! Vi är några fler!

FruKnas: Hoppas du är pigg idag...jag HATAR magsjuka värre än ngt annat på jorden...tror jag...

Jennsnartfru: Aha, härligt! ja, vad fick ni betala? Vi håller också på och får priser på Aruba. Vi kommer dock att åka i April. Först blir det spa på Yasuragi eller några dagar i Rom bara jag och min m2b och sen blir det Aruba med barnen! Var ska ni bo?Har de varit bra att boka genom? Har inte ens kollat där....

• FruKnas

Bättre idag absolut, har lyckats peta i mig lite yoghurt o en macka - stort framsteg! magsjuka kan vara bland det tråkigatse att åka på... Men det går ju oftast över ganska fort iaf!

Åh vad härligt det låter med Aruba... Blir lite avundsjuk!! :)

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...