• Gotland08

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...

• Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...
  • Gotland08

vinterbrud: Sjunger du i kör? Var någonstans? Jag sjunger också i kör och vi hade Jill som gästartist för ett par år sen när vi hade vår julkonsert. På www.stjarnjul.se/ kan du se om årets konsert. Det är ju bara så sanslöst kul att sjunga. Mysiga stövlar!

• jennysnartfru

Gotland08
    Vem har sagt att den bild man hade från början skulle vara den enda rätta? Om den sitter bra och känns bra så är det väl rätt? Är det inte bra om man är öppen för alla förslag. Vad jag menar är att jag hade en vision om hur min klänning skulle se ut men som ändrades helt och hållet för jag passade inte den modellen och nu är jag så nöjd med den modell det blir.
    Fantastiskt fin klänning, lke it a lot.
    Tycker inte heller du ska ändra på den.

• jennysnartfru

Brud0801
    Klart du kan ha kort klänning, du kan ha precis vad du vill. Trodde till en början av bröllopsplanering att det fanns en massa rätt och fel, men så är det inte. Det är din/er dag och då ska ni göra som ni vill. Det finns inga måsten.
    Välkommen in i tråden!

• Gotland08

Jennysnartfru, du är klok som en bok Visst är det så! Grejen är väl den att den klänningen jag skulle sy är en modell som kanske är mest smickrande för mig och därför funderar jag, speciellt när det gick så fort. Att jag vill ha en liten ärm på den är eftersom jag passar bättre i det. Bilden visar ju en modell som passar i klänningen utan ärm men jag ser inte ut som hon gör. Klänningen kommer om två veckor och då ska jag testa med och utan mina ändringar så kan ni tycka till vilket ni tycker blir bäst Aldrig fel med utomståendes synpunkter.

• Qozze

Gotland: Vilken supersnygg klänning du har köpt!! Jag provade just den modellen själv i butik och det var en av de klänningar jag gillade bäst! Men för min egen del blev det en annan till slut.
    Bilden man har framför sig till en början stämmer ju inte alltid överens med vad man faller för till slut, men kärlek kan ju komma plötsligt Ska bli spännande att se hur den ser ut med dina ändringar, fast det kanske inte behövs för klänningen är ju så snygg som den är (om du nu passar i den modellen).

• Gotland08

Vad kul Q att du har provat den och gillade den. Jo, vi får se hur det blir...har inte riktigt fattat att jag är med brudklänning

Känner att jag måste ta tag i planerandet nu. Tiden bara rinner iväg. Vi håller på med övervåningen också, ska bli klar till jul. Spackla och slipa är inge roligt...

• Qozze

Ja, det börjar inte vara så lång tid kvar nu. Har sminkösen kvar att boka och bestämma mig för blommor. Sen så är det lite pyssel kvar med vigselprogram och så. Jag vet inte alls hur jag ska göra med blommorna, känner att jag vill ha något enkelt. Nån som har några bra länkar/bilder?

• pannkaka

hej alla...jag har en fundering...
    Är det fler än jag som har mardrömmar om bröllopet? Jag har säkert haft 10 st. Allt går snett i dem. Kyrkan är tom, musiken hörs inte, ringen är ful, jag har glömt att sy klart klänningen, den är ful, jag tappar håret, slår sönder framtanden, missat att boka mat från cateringfirman, blommorna har vissnat etc... det är verkligen inte kul... är det en släng av bridezilla-sjukan eller håller jag på å tappar förståndet?
    Fler som har det som jag?

• Gotland08
    kan inte låta bli att le när jag tänker på att du kallar dig pannkaka Jag har drömt två drömmar. Den senaste handlade om att jag inte vill gifta mig eftersom jag inte fick gifta mig med min m2b utan det var någon annan kille som var min fästman. Blir nog lätt så när man har många tankar på bröllopet.
  • pannkaka

den har jag oxå haft...

Vet inte varför det blev namnet pannkaka...brist på fantasi just vid registreringen (höll på med pannkaka i ugnen just då) haha...

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...