• Gotland08

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...

• Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...
  • snöbrud08

Miss Sunshine: Vi gifter oss samma dag =) Skoj!
    Jag kommer att ha skor i kyrkan o festlokalen, men stövlar där emellan + under fotograferingen som ska vara ute.

EdLi: TACK snälla att du hojtade till om att kappan prissänkts! Jag hade redan hunnit beställa den, men ringde o sa att "jag behöver väl inte skicka tillbaka den o beställa den igen?" Så det fixade dom. Det allra bästa var att min tärna hade 300kr rabatt på halens som gick ut igår som jag fick. Så jag fick betala 299kr (!!) för kappan! :))

• jennysnartfru

Apropå att ses, vi ska inte lyda Trettondagsaftons råd att ses en vardag istället? Kan bli svårt att få ihop många en helgkväll.
    Förslag på dag? AW på en torsdag kanske

• ~vinterbrud~

Supersnygg hemsida!!! Riktigt bra!

• jennysnartfru

Fantastiskt fin hemsida. Har ni gjort den själva?

• Akvavit

Jättefin hemsida! Har ni kodat den eller använt något verktyg?

• snöbrud08

Tack, vad roligt o höra! "Vi" har inte använt några verktyg, men min m2b är datanörd av rang ;)Jag var arbetsledare och han byggde...hihi

• Skottdagen2008

Har ni bestämt vad ni ska heta i efternamn? Håller på att få panik.

• snöbrud08

Jag tar min m2b:s efternamn, mest för att han inte kan tänka sig o byta och jag vill inte ha dubbelnamn. Vi var även inne på att ta hans farmors barndomsnamn som vi gillade, men det blev inte så.

• Akvavit

Vi kommer ta m2b's efternamn. Det är fint och mitt namn spelar inte så stor roll, det är inget speciellt.

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...