Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
ni har säkert sett dessa:
www.dinsko.se/Dam/Modeller/
Visa_alla.aspx?shoe=226886&cnt=68
jennysnartfru ,
Jag såg dem och funderade faktiskt på dem, men ville hellre ha klacken. Dessutom, så här i efterhand, så blev det faktiskt till och med billigare att beställa från ebay. Även om det innebar en del osäkerhet för storlekar och så
Beställde stövlarna från ebay igår! Hoppas de blir bra.
Räknade igenom svaren på vår inbjudan idag.
Men en månad kvar till OSA så har 52 av 79st tackat ja och 3st nej hittills. Betyder att vi fått svar från nästan 70%!
~vinterbrud~
Spännande! Du måste såklart lägga in en bild när de kommer!
Vi har haft våra inbjudningar ute en vecka och redan har 24 av 70 svarat! 2 st har tackat nej.
Här diskuteras det skor mitt favoritämne!
Såg att Scorett hade ursnygga vita höga stövlar. tipsar
Tråkigt att läsa att en del av er har närstående som inte mår bra och så.. jag tänker på er och hoppas att allt blir bra.
Tänk på att livet är föränderligt, fyllt med både glädje och sorg.
Åker till NY i veckan och till Madrid om 2 veckor så jag ska försöka hitta lite nya snygga kläder och skor. Har köpt allt till bröllopet nu så jag vill hitta något snyggt att ha tll nyår istället.
Bara 2,5 månad kvar för en del av er nu! Gud vad tog det här året vägen?!
Vi som bor i sthlm kan väl försöka pricka in ett nytt vin-datum? Vad sägs om första fredagen i december?
Kram på er!
Tack snälla för alla sko/stöveltips! Toppen! Jag tar tacksamt emot förslag om kappa/cape/fuskpäls/kofta oxå om nån av er hittat nåt bra. Jag letar för fullt!
Vi har precis varit iväg o postat alla inbjudningar nu, så imorgon vet alla! =) Känns pirrigt! Vi har varit hemliga o bara berättat för de allra närmaste, så för de flesta kommer det som en överraskning. Känns så häftigt, men samtidigt lite nervöst... nu e det ingen återvändo liksom... :P
Fick tillbaka papper från skatteverket. Vår hindersprövning är godkänd. Känns helt otroligt att det närmar sig så.
c-t
första helgen i december låter bra. Jag vill oxå vina med er tjejer.
Samma ställe som det föreslogs sist?
c t: Länge sen! Hur går det med nya lägenheten? Både NY och Madrid, Nice! Då hittar du säkert massor att shoppa
Min nyårsblåsa är redan fixad men inte allt till bröllopet...
Tiden bara rusar iväg nu känns det som (bara 12 veckor kvar nu...). Har massor kvar att fixa men på jobbet är det full fart så det är svårt att komma ifrån och ringa. Börjar känna mig lite stressad, jag har ju inte bokat frisören ännu!
Det vore trevligt att hitta nån ny dag för lite vin. Men om det blir första fredagen i dec, den 7:e, så vet jag på en gång att jag inte kan (julbord på jobbet *mums* )
snöbrud08: Skoj! Hoppas alla blir jätteglada och överraskade!
Snöbrud!
Såg en fuskpäls i någon av ellos/josefssons katalogen som var jättefin, titta där.
Q - vi renoverar för fullt! Det och jobbet tar upp all min tid så jag orkar inte engagera mig i bröllopet just nu. Är konstant trött och allmänt sliten. Jag försöker fokusera på träningen nu, måste hitta ny energi någonstans. Vi har HUR mycket som helst kvar att planera men ingen av oss orkar.
Vad sägs om vin fredagen den 30/11 18:00 på Niki då?
Q- vad ska du ha på nyår? Vi ska ha festen hemma hos oss och temat är silver, behöver en riktig pangblåsa i silver.