Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Äsch - det var storlek 38-39 på de skorna (har har storlek 36)..
~vinterbrud~
Kan du tänka dig att köpa på nätet? Kanske inte behöver vara stövlar heller?
www.have2have.se/product.asp&sub=548&page=1
www.laredoute.se/images/products/rd/large/072/072_9297014_4.jpg
www.brandos.se/e_generated/article_1606_0_0_0.asp&nocache=10%2F31%2F2007+3%3A07%3A03+PM
www.skopunkten.com/product.aspx (du kan ju byta snörena mot sidenband eller nåt?)
jo, man måste börja gå in skorna ordentligt.
Du är en klippa Akvavit!
Jag köper gärna (och ofta) från nätet.
Skopunkten-skorna är väl mest aktuella pga vill inte lägga så mycket pengar på skor jag ska använda i typ 30 minuter. De såg jag när jag var där men provade dem aldrig. De såg ut att vara mer beiga än vita (ganska mörka i färgen), men kanske ska satsa på dem iallfall. Klackhöjden är ju samma som mina brudskor.
Få åka ner till stan i helgen och ge Skopunkten en chans till..
Annars finns ju alltid ebay
search.ebay.com/search/search.dll&_trksid=m37&satitle=white+boots+high+heel&category0=
Mina stövlar är jättefina, och de passar!!! De är lite för stora, men det gör inget!
De ser precis ut som på bilderna, och som sagt snabb leverans. Och 400 kr....
home.gamman.se/akvavit/index.asp&mn=1196&view=true&img=4804
home.gamman.se/akvavit/index.asp&mn=1196&view=true&img=4805
Att man kan bli såååå lycklig av ett par stövlar!
Så Gotland08 och alla andra, jag kan verkligen rekommendera dem!
Supercoola och fina!!!
Varifrån köpte du dem? Såna skulle jag också vilja ha... Och helt ok pris också.
~vinterbrud~
Köpte dem på ebay, sökte på white fur boots så hittade jag dessa.
cgi.ebay.com/MUST-HAVE-Fur-Trim-Lace-Up-Pom-Pom-BOOTS-8-WHITE_W0QQitemZ200166574616QQihZ010QQcategoryZ63889QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Köpte dem på buy it now-pris, $23.99, gick hur smidigt som helst och som sagt tog leveransen bara 2 veckor och de var jättefina och bra i storlek och allt!
Bzzz: Vad tråkigt att höra om din morfar, förstår att det finns annat att tänka på nu med.
Sarah: Tror du inte att din mormor och morfar mer klagar över att det är "utanför" traditionerna? Det här med kuvertavgift är ju en nymodighet och det är nog inte den gamla stammen varken speciallt vana eller bekväma med. De är säkert jätteglada för er skull i alla fall, och det låter nog värre än det är...
jennysnartfru: Vi har beställt hem ringmått i en "nyckelknippa" i plast där man kan prova ut rätt storlek på ringarna. Vi funderar på att beställa ringarna på nätet och då vill man ju veta vilken storlek som passar.
Gotland: Hoppas London blir underbart och att du hittar precis rätt tyg! Du får berätta sen hur det gick!
Akvavit: Coola stövlar. Tack för tipsen. Ska nog ut och kolla lite på vinterskor med
Akvavit: har aldrig handlat via e-bay men köpt från andra utländska sidor. Man betalar via Paypal om jag ej minns fel?
Vad har du för skostorlek (i USA och i SE)? Är osäker på vilken amerikansk storlek jag har; har 36 normalt. Tror det är storlek 5?