Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Vi hämtade mannens frack igår, så nu är hans kläder helt klara. Kan varmt rekommendera Ströms för de av er som tänker köpa kostym, smoking eller frack. Jättebra service. tar ca en vecka att få den omsydd eller justerad så att den sitter perfekt.
Snöbrud08
Jag kommer använda mig av en jätteduktig tjej som heter Jessica.
Både hår och makeup. Ska inte ha slöja. Inte tiara ev ett diadem.
www.makeupstylist.net/
Min tärna kommer få hjälp utav henne oxå.
Snöbrud08
Här är en cape från ebay:
cgi.ebay.com/Bridal-cape-wedding-cloak-Satin-fur-trim-wrap
-White-37_
W0QQitemZ120179669885QQihZ002QQcategoryZ63862
QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Snöbrud08
Den är jättefin den fårn halens, den skall jag också fundera på. Den kan man ju använa efteråt också om man skall vara lite finare.
Jenny
Jag tror de byter meny till nyår men vi fick den gamla pga att det är så kort efter nyår som vi gifter oss.
Ja, jag tror vi får betala tillägg för vinet, vet dock inte hur mycket ännu.
Skönt att höra att du inte haft några problem - blev förvånad över klagomålen - ett av skälen till att vi valt Stallis är just att vi hoppas slippa obehagliga överraskningar.
Nu är jag tillbaka i Stockholm igen! Massor av inlägg att läsa ikapp, kul! Lite stressad blir jag eftersom jag som vanligt är ute i god tid, tar en paus och kommer på att "oj, det är mindre än tre månader kvar och allt finns ju bara i våra huvuden..."
London var underbart men jag hittade inget tyg. Harrods hade lagt ner sin tygavdelning och de affärer som jag hittade hade inte det jag ville ha...så nu är jag tillbaka på ruta ett! Dags att ta ett kraft tag och skanna alla tygaffärer i Stockholm. Fredag eftermiddag ska jag börja!
Vi ska ha festprogram! Vi tänker köra kändis lookalike, tror det är en perfekt isbrytare
ct: New York! Lyllos, älskar den staden!
Hej tjejer!
Igår kom våra inbjudningskort från Calligraphen, färdigtryckta och superfina, jag är så totalt helnöjd!
Det blev jättefint med brun text, brunt sidenband runtom och brun penna har jag skrivit adresserna med på kuverten.
Vill ni se bild så finns kortet i mitt galleri!
Nu har väl ni alla fixat era inbjudningar redan men om någon läser detta och inte har gjort det så kan jag rekomendera Calligraphen, väldigt snabba, hjälpsamma och bra resultat!
Hej vinterbrudar! Kommer ni ha traditionella brudskor eller stövlar på bröllopet? Gifter mig själv den 23/2 i Göteborg och funderar just nu över skofrågan.
Hej Miss Sunshine!
Jag kommer ha både skor och stövlar.
Vita stövlar till fotograferingen pga är utomhus. Sedan kommer jag ha mina "fin-skor" på vigseln och festen.
Beställde stövlar från ebay pga hittade inga vita jag gillade i butikerna här i Stockholm.
Vi kommer också att ha festprogram...har faktsikt börjat med själva "omslaget" idag. De kommer att vara liknande inbjudningskorten (som det finns bild på i galleriet) men texten "Din för evigt" kommer att vara varannan mörkröd och varannan silver. På kyrkoprogrammet blir det bara mörkröd sådan text och på inbjudningarna var det bara silver.
Skör ja...jag har redan löpt skor....med hööög klack Vet inte hur jag ska göra med stövlar. Ska vi stå i hög snö blir det nog ett par stövlar som inte syns...annars lågskorna.