• Gotland08

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...

• Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...
  • Bzzz

Förresten, igår var jag och min tärna till Make-up Store och gjorde sminkningar till bröllopet. Valde ut färger och smink och det blev toppenfint. Jag vill gärna se sminkad ut men ändå lite mildare och jag vill absolut göra det själv så dethär var toppen. Kan varmt rekomendera detta om ni vill lägga makeen själv!

• jennysnartfru

Jag ska ha finskor även utomhus. Har köpt två par, ett par i läder och ett par i tyg.
    Är inte så frusen av mig och tror inte stövlar passar till min klänning.

• Gotland08

Bzzz, snygga inbjudningskort! Jag tänker också gå till Make up Store och göra en sminkning. Vilken butik var ni på?

• Bzzz

Jag var i Borlänge och tjejen där var suuuperduktig. Har varit i Västerås tidigare och var mindre nöjd då. Det här blev kanonlyckat. Jag testade själv igår....var sååå fiiin! ;-D

• Trettondagsafton

Hej Jenny!

Såg att du undrade över pärlor.

Jag har beställt små "diamanter" (och ett paraply) från www.festingen.se och det funkade bra. Där kan man även köpa nålar med pärlor (titta även på köp och sälj). Sedan sa min frisör att min frisyr krävde större stenar och några med annat fäste (de jag köpte passar nog bra i långt hår) så i dag ska jag leta på Panduro (de jag köpte kan jag ju ha på någon fest). Frisören sa att hon antingen kan sy in dem eller fästa på nålar - jag köper bara stenarna (ev. kan man sätta dem på ståltråd). Kanske en idé att kolla storleken först om du vill ha stora pärlor (fast du ska väl ha lite hängande och då kanske många små är snyggare).

• Trettondagsafton

Glömde säga att jag inte riktigt fattar hur kardborren ska funka så om du köper från ovanstående adress kanske det kan avar ok att köpa 1 eller 2 stycken först och testa och sedan köpa fler om de funkar i just ditt hår.

• EdLi

Snöbrud 08
    Tänkte bara upplysa dig om att de nu sänkt priset på kappan på halens, om du inte sett det.

• vinterbrud -08

Snygg kappa från Haléns. Är naturvit lite mer åt creme hållet? Jag köpte en cape i vitt innan jag köpte klänning i ivory och det går väl men det känns inte riktigt bra att blanda. Funderar på att sälja den och köpa en ny.

• jennysnartfru

Trettondagsafton
    Tack för hjälpen. Är oxå kluven hur man fäster de med kardborr.
    Ska fundera. Fått tips om att pärlor ska finnas på Åhléns, Glitter, Eivy Flodins och Kicks. Ska kika där och se hur de ser ut i verkligheten.

• Trettondagsafton

Jag var på panduro i dag och köpte swarowskikristaller till mitt hår. Hoppas att de funkar med en nål dvs trä på - ska testa. De hade massor med pärlor också. Om du köper med hål i kan du ju trä dem på en nål...

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...