Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
c-t
skönt att renoveringen rullar på. Priserna på bostäder äv påväg neråt. Tur att man inte ska sälja nu.
Klokt att vänta till våren, tror jag.
Har dykt upp ett styrelsemöte i vår BRF på torsdag. Sa ja till det eftersom så få svarade ang AW på torsdag.
Härligt att du redan fått hem din ring. Vill oxå. Min M2B ska ringa juveleraren idag.
Ja vi får se hur det går, än så länge är jag optimistisk
Då får iaf jag avstå en aw till mitten av dec. Kommer inte kunna inom den närmsta månaden.
Jag förstår att du längtar efter ringarna, det är helt underbart titta på dom, vill ha mina på mig hela tiden
Hade för mig att kallor är väldigt köldkänsliga, men å andra sidan vilka blommor är inte det?
Jag ska ha pioner, mörkröda. Än dröm sen länge och min absoluta favoritblomma. De kommer specialbeställas eftersom det inte är säsong vintertid.
c-t
låter jobbigt att du ska operera dig. hoppas det går bra. är det ett stort ingrepp? kommer du bli bra till bröllopet?
Min ring har vi hemma...vi köpte ju den redan i mars i Dubai. Nu ska den dock lämnas in till guldsmed här hemma som ska uppdatera den med ytterligare 4-6 mindre diamanter och så ska våra förlovningsringar naturligtvis putsas innan bröllopet. Jag får därmed vara utan min förlovningsring from nästa vecka till 5 januari eftersom jag kommer att sätta ihop ringarna.... men den som väntar på ngt gott!
Ja hyfsat stort men jag kommer att må bra innan bröllopet, annars hade jag vägrat op mig nu
Det är ju alltid en risk när man ska få narkos och så men det ska nog gå bra.
Jag pratade med floristen i helgen ang min brudbukett. Har ju det problemet att jag åker upp dagen innan + att det är minusgrader i kyrkan så vi får se vad det blir för blommor egentligen. För mig spelar det inte så stor roll, tycker inte att det är så viktigt.
Är ni oroliga för att det snart är dasg för möhippa? Jag kan vara ett riktigt kontrollfreak och det känns hemskt att inte veta....
Eftersom vi gifter oss direkt efter jul och folk normalt har mycket att göra precis före jul så har jag fått för mig att det nog blir de närmaste veckorna. Min M2B vet när men säger inget. Det planeras såklart svensexa för honom också men jag vet inte ens när...
M2B menar att de inte sagt nåt pga att de tänker välja samma dag som för min möhippa men det känns jobbigt att inte veta...
Oj...möhippa! Försöker låta bli att tänka på det
Nej, men jag tror att min kommer bli helt ok. Min tärna ordande en sån pinsam hippa åt mig när jag fyllde 20, sen oroade hon sig för min hämnd när hon gifte sig. Jag var faktiskt snäll då mot henne, så jag tror att hon inte kommer göra något alltför jobbigt....
Sen tror jag att det blir under januari eller så, vi gifter oss ju i slutet av februari, så jag har inte börjat oroa mig än så mycket. Förstår inte riktigt hur de ska lyckas, om jag känner oss rätt kommer vi ju ha varenda helg uppbokad ända fram till bröllopet...så kommer man väl misstänka varenda liten grej som någon försöker boka upp mig på...
Ahhh, hade helt glömt bort den biten...måste man börja vara orolig nu?
Jag börjar bli orolig. Mina tjejkompisar pratar helvilt om det sinsemellan har jag hört. Min tärna iskar i mitt öra. Känner mig lugn. Oroar mig inte för om den blir pinsam. Det blir säkert kul om det blir nån.