Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Jag mår bara bra
Ser ut som jag åkt på rejält med spö bara men inom en månad ska väl det vara bort hoppas jag.
Fck mail från Ishotellet i fredags och fått svar på alla frågor utom en så nu vet jag vad vi har för präst och osv. Hindersprövningen är dessutom godkänd så det känns jättekul!
Skönt att du fick lugna nerver Gotland Och att allt var precis så som du ville ha det
grattis till examen jenny, vi håller tummarna för att du orkar med dom sista månaderna mitt i planeringen
Skottdagen2008: Tackar för länken!
Måste säga att jag fått både snabb o. bra service av Eva på IceHotel, har knappt hunnit maila mina frågor innan jag fått svaren...
Ändå var vi väldigt sena med att boka också.
Vad kul det är att läsa om allas planeringar som fortskrider. Skönt att du mår bra ct. Snöflinga är det klänningen som ligger i ditt galleri? Den var mycket snygg.
Själv söker jag som en tokig efter come what may, instrumentalversion. Svårt att hitta...men skam den som ger sig!
jennysnartfru: Vilka bra tips om naglar! Mina är urusla, spricker och delar sig jämt. Man vill ju inte direkt se ut så när man gifter sig.
Tycker själv att jag är alldeles för lugn för den korta tid som är kvar. Har nog inte riktigt fattat att vi ska gifta oss - eller så har det inte sjunkit in ännu. Det är ju snart bara två månader kvar oh vårt OSA är på söndag!
JA! nu har jag fått tag i Come What May och det tack vare BT Jag har ju startat en tråd där jag efterlyste den och en tjej hade den på sin dator. Nu har hon skickat den och den ligger i min bröllopsmapp. Visst är väl BT fantastiskt
Gotland08 (och ev c_t):
ni som köpt MS-klänningar; har ni varit och provat några i Stockholm och då i vilken butik?
Har en väninna som letar just MS-klänning och jag vet inte vart de säljer dessa, mer än Prinsessa i S-tälje.
c_t: skönt att du mår bra efter op.! Inte kul att se ut som man fått spö, men det läker ju fort hoppas jag.
Ska tjuvkika på din klänning också Snöflinga!
jag provade min ms på princessa, vet faktiskt inte vart dom säljs annars, kolla på www.maggiesottero.com om dom har fler återförsäljare i sverige.
innan bröllopet ska det vara läkt, det har dom lovat mig
~vinterbrud~ Tack sa valdigt mycket for mallarna du skickade, perfekt!
ILuv2BwU - vi kanner en kock som ska laga mat at oss, vi betalar matkostnad + 300kr/timme han lagar mat, han ar verkligen jatteduktig. Om du ar intresserad sa kan du fa hans mailadress och se om han har nagot som passar er?
Snöflinga76 - klanningen var jattefin, vad skoj att du hittade en som passade
Kul att ni gillar min nya klänning! Jag har varit tveksam eftersom det blev en helt annan modell än min första, som var betydligt enklare. Men jag är nöjd nu tillslut och tror att den blir superfin!
Tänk tjejer, nu är det inte länge kvar tills vi ska gifta oss... Har ångest över festprogrammen men det får jag ta tag i efter jul kanske....
Sedan har man ju alltid nötter till släktingar som ska gnälla för att deras vuxna barn inte blivit inbjudna m.m.... Men det är sånt man får ta! Jag brukar tänka så här: Det är vår fest och vi vill bara ha våra verkliga vänner och familj där, inte hycklare som tänker på sitt eget bästa före vårt i en sån här stund... Nu fick jag gnälla av mig lite här!
Har alla ni gjort eller ska göra vigselprogram? Vad har ni tänkt ha med?