Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Hej tjejer,
har en riktig svacka efter min op.Blev akut dålig igår och är beordrad sängläge resten av veckan och fram till onsdag. Vi som skulle åka och fixa min Ts kläder i helgen.... jag har ofrivilligt gått ner 4 kilo så just nu känns inte livet så kul.
Satt och funderade på festprogram och skulle nog tycka att det var lite trevligt att ha det, man kanske kan göra ett väldigt enkelt utan presentationer och så, vi har ju gästpresentation på vår wedingannouncer-sida.
Älsklingen har laddat ner hela säsongen av Greys anatomi så att han inte behöver oroa sig för att jag är uppe och springer. det är kärlek det
Trettondagsafton
Vi har faktiskt bjudbar. Det var mest på pappas intiativ.
Jag skulle skriva att det är betalbar på hemsidan eller någonstans så gästerna vet.
c-t
usch vad jobbigt. hoppas det går bra. du får passa på att njuta av ledigheten och titta på alla spännande följetonger som går på tv.
Vi kommer också att ha bjudbar, men det är mest för att vi är så få, annars hade vi inte haft råd med det.
Jag kämpar på
Lider med dig ct, ska sända positiva tankar till dig
Vi har bjudbar men vi har ju möjlighet att ta med egen dryck så då blir det inte lika dyrt. Jag skulle ta det säkra före det osäkra och skriva att det är betalbar. Skulle jag vara gäst på ett bröllop där jag vet att det är barpriser skulle jag ta förgivet att det var betalbar men man vet aldrig hur alla andra uppfattar det.
Snöbrud-08 - åh vad bra att kappan från Haléns blev så bra!! Den såg snygg ut på bilderna minns jag.
c_t; krya på dig. Vikten hämtar du snabbt igen när du blir frisk (för tanken var väl inte att du skulle banta inför bröllopet - du har ju perfekt figur i din svarta klänning!).
Var och pratade med en blomsteraffär idag och frågade när jag skulle beställa brudbukett etc. De skulle ha fullt upp med julblommor i december så de bad mig komma in den 7 januari. Fick pris på bukett också, ca 800 kr (i centrala Stockholm!). Totalt går brud-, tärnbukett,+ 2 corsage på ca 1300-1400kr. Skönt att ha koll på detta också.
Jag hoppas på det, brukar ha svårt för att gå upp när jag gått ner. Lyxproblem för vissa men för mig är det inte alls kul, inget sitter snyggt när man är för mager och det är fult med insjunkna kinder.
Svärmors köttgrytor ska nog få mig på benen igen
Nej det är inte kul att bli för mager (lyxproblem för de som vill gå ner i vikt men jag vet också hur det är - man tappar aptiten också när man går ner för mkt i vikt).
Fast jag tror inte du bör ha svårt att gå upp i vikt igen efter detta: du opererades väl förra veckan? Då är det nog mest vätska du tappat. Det man rasar snabbast i vikt är oftast lättast att lägga på sig igen.
Annars så får du äta MYCKET köttgryta Försök äta en massa mellanmål också - risifrutti, mackor med ost och oboj - ja allt som är riktigt GOTT (och smått onyttigt).
Låter som ett bra pris vinterbrud! Jag har precis bestämt mig för att ge min m2b en secret box i morgongåva Mailade precis fotografen. Superläskigt men roligt! Tror han kommer att gilla det. Är det någon av er som funderat på det?
När jag skrev han syftade jag så klart på min m2b och inte fotografen...
Vad spännande med en secret box!
Vem är det du ska fotograferas av?
Min m2b skulle bli jätteglad för det men han ska få en ny snowboardutrustning istället i morgongåva. Vi har nämligen äntligen bestämt oss för att vi åker till Italienska/Schweiziska alperna i 2,5 vecka på bröllopsresa.
Det där med aptiten är det som är värst, den är helt borta. Inte ens min favvoglass hägen daaz - chocolate chip smakar gott