Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Erika Gerdemark heter hon. Surfade runt en hel del och skrev till några som jag gillade. Just den typer av bilder finns det inte så många av på deras galleri eftersom de flesta inte vill skylta med bilderna. En som jag hade som första val kunde inte men svaret från Erika kändes bra. Hennes bilder är fina och hon har fått bra omdöme från flera. Hoppas det blir bra! Herregud, man är ju inte 19 längre
Men så såg jag serierna i DN för ett par dagar sen, Nemi. Där hennes kompis önskade att hon kunde åka tillbaka i tiden och ge sig själv en örfil för att hon klagade på sitt utseende. Såg ni den? Bakom henne såg man henne som 70 på väg att smälla till sig själv i nutid och det är väl så. Man blir ju inte yngre och när jag är 70 är det kanske underbart att kolla på bilderna av mig själv nu
Gud vad härligt med Italienska/Schweiziska alperna! Det står på vår to-do-list!
Ledsen för svenskan, har druckit en drya och ett glas vin...
Ja men gud så mysigt att sitta sen på er 50 åriga bröllopsdag och titta på dom bilderna!
Kanske skulle göra en secretbox också
Ja vi älskar ju att åka bräda så det känns helrätt för oss. Ingen av oss har ro nog att ligga på stranden i 2 veckor och jag är dessutom livrädd för hajar så jag vågar inte snorkla eller vindsurfa eller något annat som har med vattensport utanför östersjön att göra.
Ingen champagne?
Inte ikväll Nästa helg
du då, har det blivit någon skumpa? Vi har planerat att på fredagkvällen gå ner till kallbadhuset, dricka skumpa och släppa Khom loy (stavningen är jag inte säker på...) lyktor vid 23 tiden. Då ska jag slänga iväg en tanke till dig ct
Oj, nu har jag kanske slängt in en brandfackla i tråden Bröllop och feminism... Men lite debatt är väl aldrig fel? Eller hur ct?
Jag orkar inte ens engagera mig i den tråden men nej, annars är jag inte den som backar för en debatt
ooo ska ni till Kallis? Jag skulle också vilja åka dit.
Nej nu i helgen blir det citodon för mig och nästa helg är det full fart med renoveringen av nya lägenheten samt visning på den gamla.
Det är ett slitjobb att få iordning! Vi ska göra iordning vår övervåning. Funderar på grå kalkstensvägg i vardagsrummet uppe. Vi har byggt ett hus som går i sekelskiftesstuk och det skulle vara häftigt att ha en kalkstensvägg mot vitmålad pärlspont i taket och en massa härliga textilier.
Du får väl ta en kärleksweekend till Visby den 2:a februari så bjuder vi på skumpa
åå vad fint det låter! Jag har försökt att hålla en röd tråd igenom nya lägenheten med mycket nordiska materialval och ljusa färger. Textilier är inte vår grej men jag kan tycka att det är så snyggt hos andra men får aldrig till det själv.
Det tackar jag inte nej till. Du och din blivande är varmt välkommen till oss den 19/1 och dricka skumpa på vår lysning
Textilier är klurigt! Har gått på många minor...köpt 12-20 meter som varit helt rätt i butiken och helt fel när man kommer hem... men börjar hitta rätt nu Kommer gärna och dricker skumpa på er lysning och spanar in dig i din snygga klänning. Om jag inte minns fel satt den som en smäck på dig