Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Du kan få välja gardiner hos mig också
Har haft vita nu typ 7 år av den enkla anledningen att om jag köper något annat så blir jag bara missnöjd
Jag provade den förra helgen och då satt den fortfarande helt perfekt, men nu efter min op så tror jag inte att den passar riktigt, men jag ska nog äta upp mig sen.
Jag mailar dig adressen sen
Måste i ärlighetens namn säga att vita gardiner i olika material och tryck är ofta det finaste. Rent och fräscht! Men även vita gardiner som är snygga kan vara svåra att hitta Jag gillar naturfärger i alla kulörer.
Jag kan vara ätningscoach om du vill kul omväxling till alla inteätacoachningar. Har en moster som har problem att gå upp i vikt och jag vet hur svårt det kan vara.
Jag gillar ju mina vita gardiner men ibland vill man plocka in färg i hemmet som nu under hösten tex men jag lyckas inte.
I nya blir det vitt i alla rum, däremot så har vi målat ett rum i sandfärgat mer åt grå hållet och där tänkte jag ha mörkt bruna gardiner.
Ja tack gärna! Jag vill ju äta upp mig nyttigt och inte med en massa fett och socker
Har förresten gjort av med en smärre förmögenhet på Gants nya hemtextil, vi som skulle spara det till våren haha
Det som brukar funka är just gardiner i naturfärger som brunt och grått. Gärna med lyster och något diskret mönster i samma färg. Ofta kan man falla för ett tyg som sticker ut i butiken. Härlig färg och fräck känsla. Men just gardiner kan bli för mycket i den typen av tyg. Vissa lägenheter kan det funka i men det beror mycket på rummet.Bättre att ta upp det i dukar, löpare, kuddar och servetter. Kan lägga in bilder i mitt galleri efter helgen hur jag brukar göra under jul för att få in färg men ändå hålla ett lugn i inredningen. Ska åka iväg och sjunga hela helgen och är inte hemma förrens söndagkväll.
Förstår att du vill äta nyttigt. Tyvärr är min mosters bästa tips inte så nyttiga Ska kolla med min lillebrors ex. Hon har alltid haft det jobbigt att komma upp i vikt.
Har de fina textilier? Det har jag aldrig kollat, måste skriva upp på to-do-list!
Hej!
Vad mycket action det var här. Sitter och skålar som bäst med mitt glas amarone. Vad gör ni andra? Min karl är hemma men sitter i telfonkonferens, han är oxå rätt dragen.. Lite kul faktiskt
Gotland
Häftigt att du ska ge en secretbox till din karl, kommer säkert uppskattas. Min har sagt att han inte förstår sig på sånt. "Jag kan ju få samma sak hemma, och då i verklighet och inte på bild".
Så det blir inget med det. vet inte om jag skulle våga ändå. Lite blyg av mig för främmande. och framför kameran.
Skål!
Ja massor med fint, just dom har lite av naturstilen med skinn, trä och mjuka växter. Både jag och T gillar det jättemycket. Tyvärr väldigt dyra då men man får handla lite åt gången.
Spana in deras hemsida www.gant.com så får du massor av inspiration.
Jag önskar att jag inte vore en sån fegis när det gällde färg men iom att jag inte vet vad som passar så blir det alltid misslyckat och då tröttnar man och går tillbaka till sitt gamla vanliga vita. Dock tycker jag att det är stilrent så det stör inte mig sådär mycket iaf.
På julen har jag enbart rött. Helröda gardiner, röd löpare, röda kuddar i soffan, lite amaryllis och några hycinter samt röda dekorationer i granen.
Hej Jenny!
Min m2b sitter och skapar en ny "jag" till golfspelet till Xboxen så vi kan spela mot varandra
Annars så pratar jag och gotland inredning bara.