Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Gotland
Lycka till med sången i helgen!
Kram
Tror att SB är minst lika mycket för mig själv som min m2b om jag ska vara ärlig... Kul att ha kvar när man blir gammal. Skål!
ct, inredning bara...aj, aj, aj, det är inte bara Jag och min m2b använder play station till sing star, jisses vad roligt det är...
Tack ct, kram tillbaka!
Singstar är verkligen jätteroligt, men vad tycker grannarna. Sitter och kollar på Snowroller, sjukt bra film. Älskar svensk film.
Vi har inga gardiner hemma. Har stora fönster och vacker utsikt så jag tycker inte att det är nödvändigt. Har många kuddar i sofforna och stor rund röd matta.
Våra grannar störs inte, vi bor i hus Igår var en av mina kompisar här på middag och vi + min m2b sjöng till 24. Så roligt!
Häftigt, jag vill oxå sjunga. Borde kanske börja i kör..
Vad har ni för planer i helgen? Ska till ikea med mamma imorgon. Blir festligt, en annan skulle nog undvika ikea då det är lönehelg.
Tycker jag att du ska göra Jag ska åka och sjunga med kören och herrkören hela helgen. Vi laddar för vår julkonsert. Ska bli riktigt kul. Vi ska bland annat ha Janne Åström som gästartist.
Förlåt att frågar, men vem är Janne Å?
Jaha, kanske någon man borde känna till. känns så härligt att bröllopsresan är bokad. Ska bli skönt att ligga där på en sanddyna och bara bry sig om sig själv och maken givetvis.