Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
ILuv2BwU,
Det är nog så det ska vara, känner igen mig i det där. Helt ko-lugn för det mesta, men sen ibland, som här om dagen, stod jag och borstade tänderna och började tänka, började stressa upp mig så till den grad att jag var tvungen att gå ut och skälla lite på m2b för att han inte tagit sig för att göra det som han är ansvarig för... :-|
Vad är det för tärnklänningar du ska beställa? Var precis ute i helgen och kollade med min tärna, tycker allt som finns i butikerna ser likadant ut och inte som jag föreställt mig. Samtidigt känner jag att jag nog vill se och ta på klänningen innan jag köper den....
Jag kanner igen mig sjalv....kul att veta att det inte bara jag som ar "halvknasig".. Jag vaknade harom natten vid 3-tiden och vackte min sambo bara for att kolla om han hade blivit kontaktad ang "hippan" ...bara for att jag helt lyckats fortranga att en mohippa lar ju oxa bli av inom ratt snar framtid( som om han skulle ha sagt det aven om han hade det)
Jag bestalde faktiskt mina tarnklanningar pa 1koo efter mycket om och men. Jag har letat bade har nere i Nice och mina tarnor har kollat runt i Sverige oxa. Tillslut sa sa jag att se om ni hittar nagot pa 1koo..dvs de fick valja varsin modell som de tycker om och sen ser jag till att det ar samma tyg och farg pa dem da jag bestaller. Tyckte att det var viktigare att de bada fick valja en klanning som de sjalv tyckte va fin och som de skulle trivas i da de bada har ratt olika stilar.
Visst ar det lite utav en gamble, men det ar bara att vanta och se...ja just det ja..halla tummarna att det blir ratt oxa forstass
Angaende min egen klanning sa har jag provat otaliga varianter ochvisst har jag hittat ett par stycken som var fantastiska har nere...dock var priset inte lika fantastiskt
Var nara att helt ge upp nar det gallde min egen klanning, men sen plockade "lillsessan" fram ett forslag som ja gbara foll helt pladask for...och pa den vagen ar det.
Snöflinga 76
Jag har köpt en Lillytop för 1595 kr och så sidentyg till kjolen för drygt 1700 kr så det är väl lite drygt 3000 kr för klänningen. Sedan har jag köpt en begagnad pälsjacka på BT för 300 kr och skor på rea för 400 kr. sedan tillkommer stövlar 380 kr och lite annat.
Jag har blivit sprayad förr och det gick bra, men jag som är en riktig blekfis blev rejält brun och nu vill jag bara vara lite brun. Jag märkte inte att det färgade om man lät det torka ordentligt. Solarium brukar tyvärr inte ge nåt alls. Så nån BUS produkt får det bli. Är dock lite orolig för att se gul ut på kort och dessutom tror jag inte jag kan styra M2B så jag är osäker på hur det blir. Blir det sprytan så ska jag låta en hudterapeut göra det.
MItt storsta problem just nu ar att hitta en vit palsjacka/kappa. HAde ju tankt att bestalla fran Halens med da var de slut Men jag horde nanstans att Ellos oxa hade en fin fuskpals i sin vinterkatalog. Jag har bladdrat och bladdrat pa internet men hittar ingen. Ar det jag som ar blind? Har ni nagra bra forslag pa var jag kan bestalla ifran?
Jag har betalat 8000 för min klänning inkl underkjol. Eller rättare sagt MAMMA har betalt
Min pappa har betalt mina vigselringar. Resten betalar vi själva.
Hittade en silver bolero och silver ballerina till min lillasyster som ska vara näbb på Zara idag. *bockar av näbbkläder på listan*
Har inte tänkt så mycket på min kroppsfärg till bröllopet...men jag tror jag kör på hur jag ser. Kanske att jag tar två turer i hotellets solarium dagarna innan men jag är ljus och fräkning så det får ju inte bli för mycket
Sitter och lyssnar på Come What May! Den är bara så vacker. Har frågat en tjej om hon vill sjunga "kill"inslaget. Hon har en helt sanslöst härlig bas. Ikväll ska jag prata med sopranen som också sjunger som en gud. Hoppas hon vill och att det funkar. Båda har starka röster så jag tror inte att de behöver förstärkning av mickar eftersom vi är i en ruin med tak. Börjar bli dags att fila på vigseln så den får mogna fram. Vi har ansökt om tillfällig vigselförordning för en av våra vänner men inte fått något svar än. Håll tummar och tår!
Visst är den fin Vi ska ha Enya Only time som ingångsmusik och sedan en kort dikt el. dylikt från vigselförättaren och sedan Come What May...längtar!
Jag vill se er allas bröllopskort sen! Gud vad fina vi kommer att vara