• Gotland08

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...

• Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...
  • Gotland08

Undrar om ditt förstahandsval även var mitt...

• ~vinterbrud~

Äsch vad trist:
    nu fick jag precis ett återbud från en gammal gymnasiekompis + hennes man. De ska på ett ANNAT bröllop i Stockholm samma datum vi gifter oss. Tänk om det är någon av er här i tråden!
    Grrr; ni har snott mina gäster!!

• ILuv2BwU

~vinterbrud~ skrev 2007-11-29 10:20:50 följande:

Äsch vad trist:nu fick jag precis ett återbud från en gammal gymnasiekompis + hennes man. De ska på ett ANNAT bröllop i Stockholm samma datum vi gifter oss. Tänk om det är någon av er här i tråden!Grrr; ni har snott mina gäster!!
    Jag ar oskyldig!! :-P.....mina gaster maste ta sig mycket langre norrut an Stockholm.
  • Gotland08

Är hemma idag också...börjar bli riktigt uttråkad! Jag har inte rätt läggning för att vara sjuk Det roliga är att jag i tisdags tänkte tanken. Va skönt, jag har inte varit sjuk på länge måste betyda att jag börjar tåla ungarnas baciller. Där fick jag.

Har tagit fram klänningen...igen, för att titta på den och njuta lite.

• Gotland08

Idag hade någon skrivit i min gästbok:

"OJ!? var ska ni gifta er??såg mörkt o skrämmande ut tycker jag!!Var är det o hur kom ni på att ni ska gifta er där? är det en vanlig kyrka? såg ut som en fängelsehåla.men för er betyder den där platsen säkert nåt vackert antar jag !
    Hoppas ni får det vackert o fint."

Tänk vad olika vi kan visualisera

• jennysnartfru

Gotland08
    får ibland oxå helt otippade meddelanden i min GB.
    Någon skrev att kontakta mig, jag behöver PRATA med dig!

• jennysnartfru

Någon som ska ha stråkar i kyrkan? Funderar på det nu efter att vår präst sa att det blir så vackert, istället för orgel. Främst till in och utgångsmusiken.

• Gotland08
    Fick du reda på vad det handlade om?
  • Akvavit

jennysnartfru,
    Vi ska (antagligen) ha två fiolspelare i folkdräkt gående innan eller efter oss in i kyrkan och även ut, spelandes våra låtval. Kommer bli mäktigt tror jag!

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...