• Fozzie

Utseendets betydelse?

Hejsan!

Jag har bara en kort liten fråga. Inte alls självömkande eller på något sätt ett rop på hjälp, snarare bara en nyfiken fråga.

Jag är inte speciellt snygg och vet att många tjejer backar för det (är mao man). min undran är om det verkligen är som folk säger att "insidan räknas". Jag har varit med om motsatsen så många gånger att jag börjar undra VAD som räknas egentligen.

Så, till er tjejer, är det en myt att insidan räknas mer? mina erfarenheter säger så.

Överbevisa mig gärna om ni vill, eller säg som ni upplever att det är, lovar att inte argumentera mot

Hörs!

/Fozzie

• Svar på tråden Utseendets betydelse?
  • 071023 2

2007-08-05 23:36 Gotland-08

Nej jag är inte samma person som Brudgum2008.

• pickolina

2007-08-05 22:50 ramlösa

Det var ju precis det vi gjorde. Vi diskuterade och hade olika åsikter osv.. Den enda som inte klarade av det var ju du själv, som började tjafsa om att jag drog slutsatser om dig och att jag minsann skulle sluta sitta och spekulera osv...

Sedan var det lite roligt att få ge en liten känga tillbaka. Även om jag utelämnade alla omogna spekulationer och slutsatser, till skillnad mot andra.. ;)

Som sagt, ni som tjafsar.. Det är lustigt att det i princip bara är just ni själva som kommer med en massa trångsynta fördomar, spekulationer och otrevliga påhopp. Intressant!

Nu har jag lagt ner min sista energi på er alla tre.. Puh, vad skönt.. :)

• 071023 2

Pickolina

Vilken känga och för vad? Jag har inte tjafsat med dig utan bara konstaterat saker och ting. Jag tror du överreagerar.

Å det är lugnt, jag förväntar mig inget svar från dig heller, eftersom ditt sista inlägg var det föregående.

• bambi1

Ok, jag tänkte hoppa in i denna tråd.. (även om det verkar vara lite bråkigt här)... men jag har tänkt på en sak när det gäller olika nivåer på utseende hos par:

Jag tycker att jag har märkt att det är fler snygga tjejer som är ihop med fula killar... medans jag aldrig ser några riktigt snygga killar med fula tjejer... är det nån mer som har märkt detta?

• pickolina

bambi1 - Hahahaha.. Den diskussionen hade vi på en fest för ett tag sedan. Jag håller med dig, jag har oxå tänkt på det..

• pickolina

Men det sägs ju att män är mer visuella än kvinnor.. Det kanske kan ha med saken att göra? Bara spånar.. :) Men det var en tanke i alla fall..

• bambi1

Ja.. kanske... att män är mer visuella :)

Men skönt att veta att det inte bara är jag som har fått för mig nåt! :)

• Tittij

Jag vill ju höra den där roliga historien som TS skulle berätta.. Gjorde han nånsin det, missade jag det?? :)

Svar på tråden Utseendets betydelse?