• Fozzie

Utseendets betydelse?

Hejsan!

Jag har bara en kort liten fråga. Inte alls självömkande eller på något sätt ett rop på hjälp, snarare bara en nyfiken fråga.

Jag är inte speciellt snygg och vet att många tjejer backar för det (är mao man). min undran är om det verkligen är som folk säger att "insidan räknas". Jag har varit med om motsatsen så många gånger att jag börjar undra VAD som räknas egentligen.

Så, till er tjejer, är det en myt att insidan räknas mer? mina erfarenheter säger så.

Överbevisa mig gärna om ni vill, eller säg som ni upplever att det är, lovar att inte argumentera mot

Hörs!

/Fozzie

• Svar på tråden Utseendets betydelse?
  • c_t

Bambi

Tycker att det är tvärt om, ser ofta väldigt snygga killar med mindre snygga tjejer

Eller det är kanske alla kort på mig och min m2b

• Brudgum 2008

2007-08-06 21:23 c_t

Håller faktiskt med dig

• 071023 2

C_t

Det gör jag också.. finns många snygga killar som går runt med riktiga snickers-monster.

• c_t

Va, jag måste köpa en triss tror jag! Ramlösa håller med mig igen!!

• c_t

Snickersmonster

Dom finns det alldeles för många av. UT och SPRING säger jag bara.

• Kaffemoster

För mig räknas insidan mest .. fast som redan sagt, så är det utsidan man lägger märkte till först.
    Hängde ett tag omkring i ett gäng där en av grabbarna var jätte snygg. Trots det föll all vi tjejer för en liten kort kille som var varken häftig eller snygg. Men han var så rolig och så mysig att vara med ...
    Snyggingen hade stor framgång hos tjejerna de första 10 minuterna .. men sen var dom borta ..
    Själv spanade jag in min man i en bar just för att han var snygg. Tur nog var han också en underbar människa, annars hade han inte varit min man idag ;)

• Brudgum 2008

C_T

*ASG* du har rätt... Ut och spring!!!

• 071023 2

2007-08-06 21:30 Kaffemoster

Självklart räknas insidan också.

Svar på tråden Utseendets betydelse?