• Fozzie

Utseendets betydelse?

Hejsan!

Jag har bara en kort liten fråga. Inte alls självömkande eller på något sätt ett rop på hjälp, snarare bara en nyfiken fråga.

Jag är inte speciellt snygg och vet att många tjejer backar för det (är mao man). min undran är om det verkligen är som folk säger att "insidan räknas". Jag har varit med om motsatsen så många gånger att jag börjar undra VAD som räknas egentligen.

Så, till er tjejer, är det en myt att insidan räknas mer? mina erfarenheter säger så.

Överbevisa mig gärna om ni vill, eller säg som ni upplever att det är, lovar att inte argumentera mot

Hörs!

/Fozzie

• Svar på tråden Utseendets betydelse?
  • Misery

som sagt, utseende och smak är väldigt flytande relativa begrepp, och bara för att det finns en norm så gör man inget automatiskt nerbyte för att man kanske dras till folk utanför den ramen.

• pickolina

ramlösa - Börja inte nu igen.. Jag har inte dragit några slutsatser om dig och jag har aldrig påstått att du dömer par efter deras utseende. Jag svarade på det DU skrev, det DU tog upp och det var DU som tog upp detta inte jag.

*gäsp*

Jag lägger ned direkt, jag orkar inte med detta en gång till!

• 071023 2

Pickolina

Du kan vara lugn, jag har inte "börjat nåt" här.

• pickolina

ramlösa - Jag förstår faktiskt inte varifrån påhoppet kom? ;-? Jag har diskuterat det DU tog upp på ett sakligt plan och inte alls dragit slutsatser eller spekulerat om dig som person eller liknande.

• pickolina

ramlösa - Att dra slutsatser och spekulera är väl mera din sak.. ;) Om man ska döma efter gårkvällen. Dina och dina småpojkars vilda spekulerande och era otroligt insiktsfulla och intellegenta slutsatser.

Nu ska jag ägna mig åt roligare saker än detta.. :)

• 071023 2

Pickolina

du verkar lite stingslig!

• Misery

ramlösa

sett lite utifrån så är det mer du som beter dig underligt.

• 071023 2

2007-08-05 22:13 Misery

vad menar du?

• Humma 11/8

Ramlösa
    Efter vad som hände under gårdagskvällen kan jag inte mer än att hålla med Pickolina och Misery... Men jag har däremot fått intrycket av att du gillar att provocera och driva med folk, rätta mig gärna om jag fel?!

Svar på tråden Utseendets betydelse?