• Fozzie

Utseendets betydelse?

Hejsan!

Jag har bara en kort liten fråga. Inte alls självömkande eller på något sätt ett rop på hjälp, snarare bara en nyfiken fråga.

Jag är inte speciellt snygg och vet att många tjejer backar för det (är mao man). min undran är om det verkligen är som folk säger att "insidan räknas". Jag har varit med om motsatsen så många gånger att jag börjar undra VAD som räknas egentligen.

Så, till er tjejer, är det en myt att insidan räknas mer? mina erfarenheter säger så.

Överbevisa mig gärna om ni vill, eller säg som ni upplever att det är, lovar att inte argumentera mot

Hörs!

/Fozzie

• Svar på tråden Utseendets betydelse?
  • Brudgum 2008

>>> Fozzie

Ruta 1? Du borde ju logiskt sett vara på ruta två nu...

• Brudgum 2008

Ja att vara på B är ju att kliva ett steg längre...

• Skottdagen 2008

håller fullständigt med tindra. det gick till på samma sätt för mig och mn m2b

• 071023 2

självklart räknas insidan. Hur kul skulle det vara att dela att liv med riktigt snygg sambo som är totalt blåst?! Hellre ful och smart än snygg och korkad.

• Brudgum 2008

Såklart att insidan räknas, men något på utsidan måste man ju falla för också. Tex snygga händer, bröst eller någon annan kroppsdel eller varför inte charm?

• 071023 2

Brudgum 2008

självklart räknas utsidan också... men det säger vi inte här... hi hi

• zukigirl

Jag träffade min blivande på nätet. Vi pratade i 2 år innan det sa "klick" och då visste jag fortf inte hur han såg ut... Det var mao hans insida jag föll för...*s* Sen att han är förbannat sexig i skinnkläderna (åker hoj) har ju inget alls med saken att göra!!!

• 071023 2

2007-08-05 17:39 zukigirl

Kul.

Men om han hade sett ut som skruvstäd,, hade du gått vidare i relationen?

• zukigirl

ramlösa:
    Ja faktiskt... För är man så jävla dum så man bara går efter det yttre lagret så lär man missa att träffa många underbara människor. Och då menar jag alla relationer inte bara kärlek.

Svar på tråden Utseendets betydelse?