• Fozzie

Utseendets betydelse?

Hejsan!

Jag har bara en kort liten fråga. Inte alls självömkande eller på något sätt ett rop på hjälp, snarare bara en nyfiken fråga.

Jag är inte speciellt snygg och vet att många tjejer backar för det (är mao man). min undran är om det verkligen är som folk säger att "insidan räknas". Jag har varit med om motsatsen så många gånger att jag börjar undra VAD som räknas egentligen.

Så, till er tjejer, är det en myt att insidan räknas mer? mina erfarenheter säger så.

Överbevisa mig gärna om ni vill, eller säg som ni upplever att det är, lovar att inte argumentera mot

Hörs!

/Fozzie

• Svar på tråden Utseendets betydelse?
  • Brudgum 2008

>>>C T

Nä jag menade inte dig, du verkar vara en av de vettigare på BT... Låt ingen av de bittra tjejerna sätta klorna i dig bara.

• c_t

Verkar vara? Hmpf

Det är alltid jobbigt att vara lång, smal, snygg OCH smart.

• 071023 2

c_t

jag vet det blir jobbigt då, jag har samma problem. Det blir så jobbigt att "alltid" sjunka några nivåer rent mentalt för att snacka med andra...... *suck*

• Brudgum 2008

>>>C_T

... och så äe du rolig också!!! Kan det bli bättre? Jag formulerar om mig, du är en av de smartare här

• c_t

Ramlösa

Ja men erkänn att du får dig ett riktigt gott skratt ibland.

Brudgum 2008

Nope och det är därför jag är ringmärkt redan

• 071023 2

2007-08-06 21:48 c_t

Jag garvar mest hela tiden här på BT. Det är därför jag egentligen är här. Det finns också bra tips att få. Vissa är riktigt kloka medan det finns exempel på motsatsen också.. men olika tycken och åsikter gör ju att det blir superkul!!!

• Brudgum 2008

>>>C-T

samma här, då har vi ngt gemensamt!!!

• c_t

Ramlösa

*Skriver under på det och knatar ut och köper ett helt gäng med trisslotter*

• 071023 2

lycka till med skrapandet!

• c_t

Och vi gifter oss samma år också!

Svar på tråden Utseendets betydelse?