• Fozzie

Utseendets betydelse?

Hejsan!

Jag har bara en kort liten fråga. Inte alls självömkande eller på något sätt ett rop på hjälp, snarare bara en nyfiken fråga.

Jag är inte speciellt snygg och vet att många tjejer backar för det (är mao man). min undran är om det verkligen är som folk säger att "insidan räknas". Jag har varit med om motsatsen så många gånger att jag börjar undra VAD som räknas egentligen.

Så, till er tjejer, är det en myt att insidan räknas mer? mina erfarenheter säger så.

Överbevisa mig gärna om ni vill, eller säg som ni upplever att det är, lovar att inte argumentera mot

Hörs!

/Fozzie

• Svar på tråden Utseendets betydelse?
  • c_t

Vinner jag uppgraderar jag dig till Vichy Nouveau!

• c_t

Tackar!

Vad härligt att vara VIP:ad! Jag SPRINGER genast över

• Brudgum 2008

C_T

ha ha ha, välkommen!

• lillamillan

Det där är ju jätte svårt.
    Ingen av de jag varit tillsammans med har varit fotogeniska....inte då vi var tillsammans iaf.
    Men deras person tilltalade mig.

En kille var väldigt överviktig, men det brydde väl inte jag mig om....och inte han heller.

Om man har ett yttte som man känner att folk backar för och att dom inte lägger ner tid på att ens försöka lära känna personen, då kanske man får se till att träffas via nätet så att dom först få "se" insidan och lära känna en bättre innan man blir felbedömd.

Det är ju verkligen trist att samhället är som det är. En osäker tjej kan säkert till o med känna att hon kanske inte kan ha en kille som inte ser ok ut, för "vad ska vännerna/familjen säga?!!?"
    Och då inte fortsätter än fast det är en bra kille.

En fotogenisk kille med taskig attetyd kommer inte heller så långt faktiskt...om han inte är smart nog att hålla tyst för jämnan.

• lillamillan

Sen vill jag tillägga att när amors pilar träffat en, då man kan finna någon "mindre snygg" charmig...man lägger märke till de små detaljerna.
    Hittar sånt man tycker om hos sin partner, just för att man vill.
    Även om personen inte är ämnad att bli fotomoddell eller ngt sånt.

• lillamillan

Om man faller för ngt mindre attaraktiv och sen håller hemligt hur underbar människa är på alla sätt och vis,
    då behöver man ju inte oroa sig för att någon kommer och stjäl honom helt plötsligt.
    Det är ju mycket bättre än att leva ihop med värsta snyggningen som alla kollar efter och stöter på jämt. ;)

Svar på tråden Utseendets betydelse?