• Fozzie

Utseendets betydelse?

Hejsan!

Jag har bara en kort liten fråga. Inte alls självömkande eller på något sätt ett rop på hjälp, snarare bara en nyfiken fråga.

Jag är inte speciellt snygg och vet att många tjejer backar för det (är mao man). min undran är om det verkligen är som folk säger att "insidan räknas". Jag har varit med om motsatsen så många gånger att jag börjar undra VAD som räknas egentligen.

Så, till er tjejer, är det en myt att insidan räknas mer? mina erfarenheter säger så.

Överbevisa mig gärna om ni vill, eller säg som ni upplever att det är, lovar att inte argumentera mot

Hörs!

/Fozzie

• Svar på tråden Utseendets betydelse?
  • Humma 11/8

Jag tror att vid ett första intryck, beroende på vilken relation som är aktuell, så är utsidan en faktor alla människor räknar in, medvetet eller omedvetet. Sedan finns det ju, som tur är, väldigt många olika smaker och vad jag finner attraktivt tycker någon annan är direkt avtändande.

Men tar du kontakt med någon som visar sig vara direkt humorlös eller ointelligent så spelar det absolut ingen roll om du ser ut som en hunk eller inte, för inget kan vara värre

Ska jag sammanfatta det, ja, insidan är viktigare i längden, men då säger jag inte heller att den fysiska attraktionen inte måste finnas där..

• pickolina

Humma 11/8 - Har inget mer att lägga till, instämmer helt enkelt. Mycket bra skrivet, igen! ;):D Komplimangerna haglar.. :) *fniss*

• tindra!

Kan man säga att det är både och.

Man kanske faller snabbare för en med ett snyggare yttre, men fastnar på ett djupare sätt för en med fin insida.

I mitt fall, tyckte jag att min kära inte var attraktiv alls.
    Vi hamnade i samma umgängeskrets när vi pluggade och han var inte intressant för en stund från början.
    Sedan av någon anledning så umgicks vi mer ensamma bara som vänner jag ville absolut ingenting annat.
    Så plötsligt en morgon när jag vaknade, insåg jag att jag var kär.
    I honom.....
    nu tycker jag att han är hur snygg som helst fast att han ser likadan ut.
    Så insidan är värdefull, mycket värdefull.

Om du sjläv säger att du inte är speciellt snygg så kanske det är dåligt självförtroende?
    Det är också något som är viktigt iallafall för mig, säkerheten i en kille, inte för säker men någon som tror och tycker om sig själv.

• Fozzie

Där jag föll mao Börjar undra nämligen. Har funnits på BT sen 2002, skojar inte, och tipsat om musik och kläder.

Flera av brudparen sommaren 2002 är skilda idag .. snacka om att man varit här för länge som singel *s*

• Humma 11/8

Pickolina

Ja, det är fantastiskt vad populär jag var idag!

• 071023 2

2007-08-04 21:59 Fozzie

ha ha ha... ja det är som ett jävla Lotto..man har oddsen emot sig.

undra om det var BT som var den stora orsaken till separationerna?

• Fozzie

njae, ju mer man kan om bröllop desto mer skräms en tjej. Dom tjejer jag dejtat en längre tid är sådanna så dom skulle aldrig låta mannen vara med och planera nått. OCh sen visade det sig att jag kan MER än henne om bröllop .. det blev för mycket i ett fall

kan dra en rolig historia, om ni vill

• 071023 2

Fozzie

Vad är det för tjejer? eller egentligen inte så konstigt.. det är ju bara att läsa inläggen här på BT så ser man att det inte är full fart i hjärkontoren ibland.

• Brudgum 2008

>>>Ramlösa

Nä, håller med dig, den blir konstigt då

• Fozzie

Tja, jag har undrat med, sommaren 02 var jag 25 och kände mig gammal. Nu är man snart 30 och fortfarande på ruta -1

Svar på tråden Utseendets betydelse?