• Fozzie

Utseendets betydelse?

Hejsan!

Jag har bara en kort liten fråga. Inte alls självömkande eller på något sätt ett rop på hjälp, snarare bara en nyfiken fråga.

Jag är inte speciellt snygg och vet att många tjejer backar för det (är mao man). min undran är om det verkligen är som folk säger att "insidan räknas". Jag har varit med om motsatsen så många gånger att jag börjar undra VAD som räknas egentligen.

Så, till er tjejer, är det en myt att insidan räknas mer? mina erfarenheter säger så.

Överbevisa mig gärna om ni vill, eller säg som ni upplever att det är, lovar att inte argumentera mot

Hörs!

/Fozzie

• Svar på tråden Utseendets betydelse?
  • 071023 2

Humma

Men om man gör inlägg så får man väl förvänta sig att alla inte tycker lika? Sen måste man ju kunna ställa nya frågor i tråden utan att det gör nåt?

Men det bästa av allt är ju att det finns olika åsikter. Så det är fritt fram och tycka och det är helt OK att du, Misery och Pickolina tycker likadant. Det är ju jättefint.

Mig gör det ingenting

hi hi hi

• Humma 11/8

Ramlösa
    Jag välkomnar alla åsikter och välkomnar debatter men när en del lägger ribban för lågt så får inte någon ut något alls av det och då förlorar alla på det...

Tråkigt inte sant...

• Misery

Brudgum 2008

jag är 24.
    förklara gärna vad ja skulle vara bitter över?

• Brudgum 2008

>>>Misery

Ja viljan till att hela tiden vilja konfrontera... Släpp saker och snacka på trådar som du är intresserad av, här blir det bara pajkastning.

• Misery

Brudgum 2008

har du ens läst tråden?

f.ö. så är det du som attackerar och drar på med personangrepp, se över diig själv innan du börjar hacka på andra.

• Brudgum 2008

>>>Misery

Jag fattar inte? Ska jag se över mig själv??? Det är ju jättesvårt att göra det, kan du inte förklara hur man gör då. Det enda jag ser är åt sidorna, neråt och uppåt.

• Gotland-08

Azza_83: UNDERBART! Blev så glad över det du skrev, vackert!

Ramlösa och Brudgum 2008 är ofta väldigt synkade och tycker samma sak i alla trådar, hm... är de samma person under olika nick...!?

• Brudgum 2008

>>>Gotland-08

Vilken cool grej! Tänk om det skulle funka, men måsta man inte ha två datorer och tjugo fingrar för att fixa det??? Hur tänkte du nu (=eller tänkte du inte alls)

• Gotland-08

Att byta nick har hänt förut och tar inte många sekunder... Bara en tanke, kanske är jag ute och cyklar...

• Brudgum 2008

>>>Gotland-08

JAg kanske ta testa, vi kanske kan byta nicks du och jag, skulle vara kul att vara tjej för ett tag...

Svar på tråden Utseendets betydelse?