God morgon! :)
Tillbaka till min favorittråd efter två veckor i Grekland. Superskönt med lite semester, men det känns konstigt att vara tillbaka i Stockholm. Har shoppat alltför många väskor och släpat hem mitt trevliga fynd; mannen kallar det för "bytet"... ;)
Kul att se nya nick i tråden, jättevälkomna! :)
Måste säga att det känns lite speciellt att tråden har fyllt 1 år. När startade du tråden Frullis? Jag tror att jag började skriva här någon gång i september oktober förra året och hör därmed till de senare tillkomna gamlingar :)
Har försökt att läsa ikapp lite och såg att vi nu väntar på två nya trådbebbar, Kick*n och Slick*n. Jättespännande! undrar vad det blir och ser framemot att få läsa förlossningsberättelser. Jag gissar dock att Snartis får en flicka och Muggles får en liten kille.
Frullis - håller tummarna att Boris vänder sig och att du får uppleva en "riktig" förlossning precis så som du vill ha den. Själv tycker jag att förlossningar är lite läskigt (ansluter mig till Moppy...) och vändningsförsök låter likaså, men jag är å andra sidan en kvinna utan egen erfarenhet av dessa ;)
Lapinette - det kan ju vara en bra idé att prova med ovulationsstimulerande inför nästa insemination. Om det kanske gör att du slipper gör ivf, varför inte? Kroppen kommer ju iaf få en så stark dos av hormoner att några dagar stimulans kommer den inte att minnas. Men... tänk om det funkar? Bara så där rent slumpmässigt?
Sweet - bra att du är på banan igen och jag håller tummar och tår att alla våra tre bimare (du, Lappis och September, finns det några fler?) plussar nu. Hur är din behandlingsplan nu, ska du ta några nya tabletter eller försöka på egen hand?
Brudsommar - lilla Iris fyller två månader! Vad tiden går snabbt, helt otroligt! Jättestor grattis!
Jag tycker förresten att det är jätteroligt att du skriver här :) så trevliga, lugna och kloka inlägg så att man blir alldeles harmonisk själv :)
Liten - grattis till det fina UL:et. Vecka 20, wow! jag undrar som sagt varför allting måste gå så fort?
:)