• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • viktualia

för övrigt har regnet lämnat Värmland och solen strålar igen!

och jag får NADA gjort på jobbet.... urk och burk! vill hellre planera granntrådens tråddejt på fredag...

• Liten med Mindre

Min vecka 19 blev just historiens kortaste (i alla fall min historia).

Vaknade till första dagen i v 19 i morse, och kommer att vakna i v 20 på fredag. :D Mindre blev flyttad till 3 januari, från 8:e. Nu börjar det bli väääldigt nära nyår. Undrar om bebben tänker bli en 07:a eller 08:a...

Allt annat såg också fint ut. Mindre fick beröm för att h*n visade upp sig så fint. Enkelt att kontrollera och mäta allt.

Sköööönt!

Nu ska jag bara försöka jobba ikapp lite tid också...hur nu det ska gå.

• vårbrud2008

Liten med Mindre

Vad skönt att allt gick bra!

Vi har vårt i morgon kl 9, hoppas på goda nyheter också. :)

• -August-

Liten - haftigt! sa himla skont!

• Liten med Mindre

Lycka till vårbrud!

Jag blev lite orolig när jag såg andra par vanka omkring i korridoren för att få bebben att röra sig eller vad det nu var. Men för oss gick det snabbt. Tack och lov - fick komma in 30 min sent.

• -August-

Forbaskade skit har hos mig!!!

Jag sprang ivag och kopte CB-tester, tog in dem pa toaletten och har misslyckats med TVA stycken stickor! Hur lyckades jag med det? Efter det hade jag hallt bort kisset och hade varit borta alldeles for lange... sa det blev inget.

Jag ar sa van bara stickor, sa i all hast doppade jag ner bara stickan, och det bar ju fel sag jag... Det blev en ljusare resultatlinje.

Sedan stoppade jag in stickan i behallaren som jag hittade (!) och efter minuters vantande fick jag ERROR!. Skit skit skit.

Ni som har fatt boj, eller i det har fallet ett happy face, har stickan da haft ett kraftigt streck?

• -August-

Varbrud - ja, lycka till! Haller mina tummar stenhart

• Liten med Mindre

Minns inte alls hur strecken såg ut på stickan när jag tog ut den ur ÄL test. Tyvärr. :(

• Liten med Mindre

Piggelin - kula att NY var trevligt att semestra i, trots värmen.

Blev det nåt shoppande? Barnvagn?
    :?

• start september

Stackars dig augusti. Vänta fyra timmar och försök igen!

Jag minns strecken!

Det ska vara två steck vid böj. Jag bruakr titta och det vänstra (om man håller det som när man tar ut det ut behållaren) blir starkare och starkare fram till ÄL.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!