• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • pirr!

Lappis- saknar stockholm när jag hör om er gårdag!! Men, men det var ju kärleken som förde mig till götet så jag får väl stå mitt kast

• -August-

Ja, haha, det ar forhoppningsvis lite for hardsmalt. Artikeln jag valde handlade om Nigerias enorma oljeproduktion. Om det blir en krabat till slut ska jag introducera den for Kalle Anka och Krosus, pa sin hojd.

• -August-

Pirr - god morgon! Du som har natt hela vagen nu, har du nagon erfarenhet av AL-tester nar de visar lite mindre an fullt utslag? Som jag skrev 09.03 imorse? Visst maste utslaget bero pa att jag har, har haft eller ska ha AL? Jag vill ha AL!!!

Sorry om jag tjatar, men all graviditetsnojja blir val ursaktad pa den har slingan???

• -August-

Tack Tinga for svaret forresten! Kan inte sa nog bara...

• -August-

FA nog menar jag saklart!

• Clown

Är det bevisat att man har bättre chanser att bli gravid om man ligger med rumpan i vädret? Bara nyfiken :)

Viktualia: Vi lever verkligen livet just nu eftersom mannen är såpass rörlig att han klarar att resa. Visserligen har vi nog alltid levt efter att man ska ta tillvara på tiden med självklart extra mycket de senaste 5 månaderna på grund beskedet vi fått. Vi vet dock inte hur länge till han kommer att vara lika rörlig vilket gör att vi kanske inte kommer att kunna hitta på så "vilda" äventyr. Barn har vi alltid sagt att vi vill ha men har alltid tidigare skjutit det på framtiden, det var först efter prognosbeskeden vi beslutade oss för detta. Jag kan verkligen förstå att alla (du bland annat) inte hade valt detta....känns så overkligt, men rätt!

Ska inte uppehålla tråden mer angående detta, övergår istället till ÄL och annat i aladåbväg.

• start september

Brud i Augusti,

kan du inte skaffa CBs tester? Det är dyrare men då blir det mindre svårtolkat -en böj helt enkelt . Jag vet inte om någon annan här har så mycket erfarenhet av andra typer av stickor?

• -August-

Yes - let's talk AL!

Clown - Nja, jag tror val knappast pa ett vetenskapligt stod for "rumpan i vadret-teorin" men efter sexet kanns det sa snopet med flow-back (som min man sager ). Jag skrattade alltid at beteendet forut, men nu nar jag sjalv ligger dar efterat vill jag helst av allt stalla mig pa hander... men da skulle nog allt komma ut INNAN jag hamnat i position :D

• -August-

September - Jassa, det ar dar man hittar den beromda "bojen". Kanske jag ska kopa en san pa lunchen.

Ush, tycker inte om att ha blivit en nojjig testtolkare!

• start september

Vet inte om det där med rumpan stämmer. Med det kanske känns som att det gör nytta?! Den psykologiska effekten ska man inte glömma bort.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!