• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • sweetstreet

Låter som ni har en skön semestervecka i stan??

• sweetstreet

Här har det varit så himla varmt ett tag nu så man smäller nästan av. Vi orkar inte sitta ute på lunchen för man föredrar inomhus och AC trots att vi har ett superdeprimerande lunchrum!!! :o :o :o

Men ute känns det nästan svårt att andas. Fuktigt o varmt....

• Lapinette

Stackare! Annars Sweet mår du bättre nu? Jag antar att du inte vill tänka på det men när har du ÄL? Det måste väl vara ganska snart?

• sweetstreet

Jag BIMar om ca en vecka. Så jag ahde ÄL för ungefär en vecka sedan.

• Lapinette

Stockholm har verkligen visat sig från sin bästa sida idag. Så härligt att ligga på en klippa och titta på segelbåtarna som seglar förbi, höra vindens sus och läsa en god Camilla Läckberg. Och så nu ikväll, se båtarna som kommer in från skärgården och sen vandra hand i hand i Gamla stan.

• sweetstreet

Så du ligger bara 1 vecka efter mig Lappis!!! :)

• sweetstreet

Japp, man är lite avis. Sotckholm är en av mina absoluta favoritstäder på sommaren! Iallafall när vädret är fint!! ;)

• sweetstreet

Ha en fortsatt skön kväll nu Lappis.
    Nu ska jag dra mig hemåt.

:p :p :p

• Lapinette

Sweet - tror det är jag som får önska skön kväll. Här har vi passerat midnatt och jag ska börja avrunda denna dag. Godnatt!

P.S. Nu börjar den låååånga väntan till BIM. Själv ska jag försöka att låta bli att bry mig denna gång...tror ni det funkar?

• sweetstreet

Hahaha lappis!!! :D
    Försöka duger!!!

Lycka till iallafall!!!!! :)

Jag håller själv på att "inte bry mig för fullt"..... :? :? :?

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!