• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • -August-

Centrifugstol :D :D :D

Beratta beratta!

• -August-

Min man hade "last nagonstans" (knappast nagon vetenskaplig studie nu heller) att en kvinnas orga*sm-sammandragningar kan hjalpa simmarna i ratt riktning, eller upp igeonom tappen.

Det ar sa kul nar han kommer med tips och ideer, sa det var bara att forsoka tajma da .

• MSW

Jäklar vilken aktivitet det är här nu alltså!! Har svårt att hinna med juh.. :P

Brud i augusti: Jag har också läst/hört att det hjälper om kvinnan får org.. Att simmarna får en skjuts uppåt på nått sätt..

• start september

Det tipset följde jag en gång, fast då tror jag att jag hörde att det skulle vara efteråt.

Jag plussade i alla fall (den gången som det blev X)!

• -August-

Aha, min man hade svart att specificera NAR exakt jag borde komma, sa vi korde pa samtidigt... Ikvall satsar jag pa nagra sekunder efterat da, men da kanns risken stor att jag skickat ut all simmare med knipens kraft :D :D :D

Klurigt det har!!!

• -August-

September - X, ar det ett pluss alltsa? Jag har nog inte greppat nar, var och varfor X:et dyker upp.

• vårbrud2008

God förmiddag!

Sitter här än en dag med huvudvärk. Börjar undra om jag har brist på något eller vad det är som står på. Har ont i axlar, nacke och huvud.

Kollade mina värden för tre veckor sedan och då var allt bra och då hade jag också värk till och från.

Får väl höra igen imorgon då jag har UL.

Clown
    Jag hade definitivt skaffat barn med min make om jag varit i er situation. Då för man ju arven vidare och jag tror att det blir lättrare att leva med sorgen också.
    Jag har upplevt döden för mycket redan så jag vet att jag hade velat föra mina arv vidare.
    Hoppas och håller tummarna för att det ska gå bra!

När sonen var nyfödd var sambon iväg väldigt ofta, så det kändes som att man var ensamstående. Jag fick ju ta hand om sonen 24 h om dygnet alldeles själv och vissa dagar var det hur jobbigt som helst och vissa dagar var det underbart. Har man bara ett bra nätverk runt omkring sig så löser sig det mesta. Jag tog hjälp av föräldrar och kompisar och det funkade bra.

Vad det låter mysigt att gå ner till havet, stranden så där på kvällen efter jobbet. :)
    Det saknar jag sen jag bodde vid kusten i Blekinge. Nu bor jag i inlandet så här står luften still. Det blir istället till att sätta sig i skuggan och läsa en bok.
    Fast igår hade vi kalas för sambon och satt i uterummet hela kvällen och mös, inte så dumt det heller. Svalkade lite här då.

Idag är det sol igen, men de har lovat åska och regn, men som det ser ut nu blir det nog inget av det. :) Det vankas festival ikväll och fyra dagar framöver så man kan ju hoppas att vädret håller i sig. :) :)

• Tinga

Apropå rumpan i vädret - Muggles plussade ju trots toalettbesök direkt efteråt! Jag tror nog att det där med rumpan i vädret är en skröna; de simmare som kommer in i livmodern gör säkert det på bara några sekunder efter utlösningen. Däremot kan ju den psykologiska effekten vara viktig; det brukar ju vara bra att göra sådant man tror på!

• Liten med Mindre

Tanken med stolen var väl att nenne tänkte snurra på en kontorsstol så att simmarna slungades inåt. :D Eller nåt sånt. Tror i alla fall att det var nennes idé - sånt kan väl nästan bara komma från henne. ;)

Orgasm efteråt glömde jag ju - det var så jag roade mig på kudden där. :D Fick en söt liten leksak av mannen. Mycket duglig. :D Undrar varför den har hamnat i skymundan nu? :?

Liksom tyvärr mycket annat roligt. Har inte haft direkt ork, eller lust, eller känt mig särskilt sexig. Kanske blir ändring nu när jag faktiskt känner mig lite snygg-gravid, och inte bara tjock och rapig. Hmm... :)

• vårbrud2008

Brud i augusti

Med son nr 1 provade jag att ha benen i vädret efter sex, tog ett halvår, men sen var han gjord. :)

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!