• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Liten med Mindre

Clown - det kommer att gå finfint för dig, med eller utan din man. Visst kommer det jobbiga stunder, men jag tror att glädjen över ett/flera barn kommer att överväga.

Har du hans eller din familj nära?

• pirr!

Okej, jag förstår. Vilken situation! Tänker på er och önskar all lycka till jag kan!! Hoppas att ni får många år ihop trots beskedet.

• Clown

Inga familjer i samma stad men fantastiska vänner.

• pirr!

Fantastiska vänner är ibland mer fantastiska än föräldrar!

• Clown

Nä, dags att sluta grubbla och ge sig ut i solskenet! Tack för att ni är så underbara!

• viktualia

Clown - oj! kära nån! Jag har nog missat din "story" om du skrivit den här. Måste varit ett hopplöst svårt beslut att fatta, att välja att försöka skaffa barn trots din makes framtidsutsikter...

Själv hade jag nog kommit till ett annat beslut än ni.. men det beror väl på att min biologiska klocka är rätt tystlåten av sig.

ALLA stärkande kramar till er!

• pirr!

Dags för mig med att gå ut i solen!
    Ha en bra kväll.
    Hörs imorgon!

Muggles: du har mail med bild. Äntligen vågar jag

• -August-

Clown - Sa glad jag blir over att ni far ga fore i kon! Det maste innebara att din situation inte ar helt unik, eftersom de har rutiner/principer for forfarandet.

• start september

Clown,

jag blödde bara pyttelite precis efteråt. Sen skulle man inte ha sex på tre dagar, men eftersom man skulle göra undersökningen en vecka eller så efter tanten kom blev det lagom till ÄL.

Även den systern på Sophiahemmet som flera av oss har träffat sade att det kan bli lättre precis efter. Vi plussade, men det kom ju av sig. Så viss positiv effekt hade det säkert!

Jag har tänkt mycket på din historia och jag har full förståelse för ert beslut.

Håller tummarna!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!