• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • MSW

Lappis hoppas att äget inte är för snabbt, och att inseminationen tar!!

• Tinga

Men Lapinette, om du hade utslag på stickan igår måste ju ägget precis ha släppt och vara alldeles lagom moget för en spermiedate! Håller tummarna och hoppas att din man får sitt livs födelsedagspresent!

• vårbrud2008

Lappis

Min sambo åkte tidigt imorse så jag gick upp yrvaken för att leta upp presenterna (två tröjor och kalsonger)sen sjöng jag en truddelutt och väckte sonen för att han skulle hinna säga grattis också.
    Hann med att skåla i äppeljos innan sambon var tvungen att köra, men tyvärr ingen frukost.
    Vi får fira mer ikväll........:)

Tråkigt med ägget, men vi får hoppas att det går vägen ändå. Håller tummarna!

• -August-

Lappis - Heja heja! Ni ar sa duktiga och malmedvetna. Ni ar verkligen varda en fulltraff nu

• -August-

Varbrud - Under kan ske! Tank att svarmor kommer pa kalas. Hoppas hon far trevligt

• pirr!

Go´förmiddag i tråden!

Jag klarade denna morgon med betydligt mindre illamående. Detta sannolikt tack vare alla bra tips. Körde en kombination av att äta 20 min innan jag gick upp, postafen några timmar innan jag gick upp och sen mariekex, smörgåsrån och läkerol salmiak!

Tack tack

• pirr!

Håller tummarna för ett långsamt ägg, Lappis (och snabba simmare)

Start september- håller med dig om att semesterns lugn och all kvalitétstid är viktigare än huruvuda man dricker vin eller ej! för oss var det defenitivt så. Lilla pyret blev ju till efter en semestervecka med vin varje kväll nästan. Och muggles blev ju också gravid på bröllopsresan om jag inte missminner mig.

• MSW

Pirr: Skönt att det går att hålla i schak! Hoppas det fortsätter att hålla sig lugnare!

• -August-

Pirr - fy for illamaendet! Sahar innan man blir gravid tanker man inte alls pa nagon negativ bit, vilket nog beror pa att det kanns saaaa vart det.

Bra att du paminner oss andra. Du far bli var nasta expert pa huskurerna sedan.

• Vänner-fan

Hej hej!

Här är fullt upp. Planerar dopet, har precis köpt ny bil (ny för oss), packar för att åka till mina föräldrar och sen åka vidare upp till Sigtuna för bröllop på lördag! Och så vill jag gärna klämma in ett dopp idag också eftersom det är så varmt! Och så härligt att bada!

Hoppas jag kan läsa lite här snart, jag känner mig så ouppdaterad. Men har fattat att Pirr är illamående. Jobbigt! Men det går över och under tiden är det ok att tänka hur negativt som helst tycker jag! När maken frågade mig under den tiden om jag inte var liiite glad iaf svarade jag inte ens, så jag vet hur hemskt det kan kännas att bara må illa, illa, illa. Men du verkar ju ha fått en del bra råd på tråden!

Annars växer och frodas min "lille" prins! Var på fest i lördags och det var massor av andra bebisar där. Alla trodde min var 6 månader. Minst. (Han blir 3 på torsdag.). Hoppas bara det inte kommer ligga honom i fatet när han blir lite äldre. Som för mina grannar. De var stora som 6-åringar när de var 4, men pratade som 2-åringar, så det var ju inte så kul.

Nehej, nu har jag tyvärr inte tid att babbla här längre!!

So long!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!