PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Vadå för långt Liinda_???? sitter du här och insinuerar att vi inte är vid våra sunda vätskor eller? ;)
så resonerar min mamma oxå så därför får jag inte komma på hennes bröllop..
Och att någon kan missuppfatta? :-0
för att jag är hennes barn..........
Mr Perfect´s blivande fru javisst ja, det hade jag glömt.. duvorna och diamanterna... Hmmmm.. kan jag få komma på vigseln?? Jag lovar att sitta längst bak.. bara jag får plocka upp alla diamanter efter att fågelkräken släpt dem.. får hoppas att dom inte släpper något annat också *fniss*
ja om ni inte tror det är för långt så genomför vi det...direkt våra gäster börjar kasta ris tar vi uppen slang och sprutar ner dom helt med avlopps vatten...
dom måste ju fatta att det är ett skämt
fast dom gammla kanske blir sura?
dom hadé ju en annan humor på sin tid
Men gud så taskigt Liinda_e för det är ju en helt annan sak, du är ju hennes dotter och hon ska ju alltid prioritera dig! Fy fan vad lågt.
Och om någon ens andas att jag är inkonsekvent nu åker på spö!
jaha men barn som barn....
vi kommer inte ha några gäster för alla är barn till nån och jag tål bara inte barn på mitt bröllop!
vet inte ens om jag tänker gå själv på mitt eget bröllop för jag är ju mammas barn
vart tog ni vägen...här sitter jag och pratar med mej själv!
ska inte ni på bt ställa upp 7-24?
jäkla svikare!