PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Nä men då får hon väl se till att hon skaffar sig en permo tills det är dags då, om det är så himla jobbigt med rullatorn i högt gräs...
371 inlägg inte dåligt för en tråd så hatad som denna
fast det är klart, då fastnar säkert det höga gräset i hjulen på permon o så välter den o så blir det ett himla liv - o så blir säkert gästerna sura om de måste ha dragkrok på bilen så hon kan hänga fast släpet med permon på när hon ska parkera åt dem...
Tezz
Hon får väll börja förbereda nu.
håller med viktig petter
-ja din mamma får ju inte skämma ut dej
och ramla och göra illa sej och sno allas uppmärksamhet från dej!
Ja precis, börjar man bara i tid så hinner man allt! Ni ska väl ha skagentoast till förrätt? Annars är det ju inget riktigt bröllop! Men självklart vill man ju ha sin egen touch på den i alla fall, å då är det ju bra om den varit fryst innan.
Nej nej nej... jag ljuger inte. Vi håller på och planerar att förnya våra löften då vår galna toastmadame förstörde hela vår dag och denna gång har vi tänkt slå på stort
Sockerkakan ska jag ha till att muta våra kompisar som kommer i morgon... dom har lite extra stålar så jag tänkte att dom skulle kunna stå för det som pappa vägrar att betala *hehehehe*
Tezz: Din mamma får väl sätta fast en gräsklippare på rullatorn *stolt över att ha kommit på en bra idé*
Men jackor??? Ska gästerna verkligen ha jackor?? Äsch dom får lämna dom i bilarna i stället
Nä, det är sant... kanske bättre att sätta morsan på hem den helgen så får pappa hjälpa till! Han bar ju ingen rullator, bara en krycka!!
fryst....? då har jag ett tips så att era gäster inte ska behöva riskera att den är för kall...lägg skagen i solen på tining ett par timmar innan