• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Viktigpetter

Måste de ha bilarna med sig då? Kan de inte parkera nån annan stans, o så går de dit istället? Eller liftar med en traktor, eller en häst eller cykel...

• Yllo

VA??? Måste man ha skagentoast till förrätt?? Men men men.... *darr på rösten* vi har ju bestämt oss för rostad macka (en halv) med en skiva ost.. Ska vi måsta slänga dit en räka nu också?

• Viktigpetter

Nej nu vet jag! Ni bestämmer förstås att de träffas vid nån stor parkering o så hyr ni en buss som de får åka med o givetvis ska de ju betala ordentligt för att de får åka med i bussen, nåt annat är det ju inte tal om. Det är ju ändå ert bröllop!

• Viktigpetter

Yllo
    Annars får du väl hitta nåt som smakar räka då!

• Viktigpetter

Eller så är det inget riktigt bröllop, för det vet väl alla att man har skagentoast till förrätt o fläskfilé till varmrätt!!!

• Liinda_e

ýllo
    minst en räka får ni räkna med per person....
    vi lyxade till det och la på 2 st...
    men alla har ju inte råd med så flådigt.
    du ska se att era gäster blir nöjda med e´n var...lr kanske en halv

• Yllo

Hmmmm...... räkost kanske?? Tja, det borde väl funka. Om jag sätter en liten klick räkost på varje macka och sedan en liten strimla ost? Nu får dom inte en hel skiva för då kan det blir för mycket av det goda

• TezzAmore

Viktigpetter: Åh, vilken underbar idé med bussen!!! Även om det bara är 500 meter från parkeringen så ska ju inte gästerna behöva gå från sina bilar... min pappas kusins sons fru har en kollega som jobbar som taxichafför. Hans fru har en farbror som äger ett bussföretag, kanske kan man höra med honom om ett bra pris?

• Viktigpetter

Ja o om ni sätter er vid fiskebåtarna i Strömstad en kväll så får ni säkert miniräkor helt gratis, de går ju ändå inte att sälja.

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!