PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Tezzamore
jag säger vad jag vill till vem jag vill.
jag är ju bara ärlig!
Liinda.. Vi E redan gifta - det har JAG bestämt
Liinda_e: Det är bra att du är ärlig! Jag håller med!
Hmmm... skorpioner... Ett bestämt NEJ! Dom kan ju ta livet av våra gäster innan vi hunnit lösa in checkarna vi ev kommer att få + att våra gäster ska ju städa dagen efter bröllopet (en överaskning som dom ännu inte vet om *hihihi*)
OH ja, nagra lôgnare vill vi inte ha! Jag tyker att alla som tycker att jag är ful, dum och fanig sak säga det.. Helst högt, pa brÔllopet.. eller kanske i en tidningsannons.. för jag vill ju inte att de ska behöva vara lôgnare!
åhh vilken bra surprise....
först säger ni att ni ska bjuda på lunch sen får dom städa...fast får ingen mat
Yllo.. vilken bra överraskning! Tror du man kan anvânda den nu, eftersom vi inte gjorde det till bröllopet?? Jag skulle gärna vilja att vara fd-gâster kom och städade hos oss medans vi var pa semester... tänkte skriva en liten inbjudan samtidigt som jag paminner dem om att de glômt ge oss presenter! vi fick ju bara bidrag till resan..
Jag sitter fortfarande vid fiskebåtarna och väntar men jag har inte fått en enda räka ännu...
Vad ska jag nu bjuda på, på mitt bröllop som redan har varit???
Nä, nu tycker jag vi ska vara vänner allihopa!!
ja Jetson det tycker jag med! om du skickar mig en check sa bjuder jag dig pa mitt bröllop som redan varit.. Du kan väl se överraskad ut nâr du far en sopkvast i handen??
Nu ringde en kompis till mig och sa att hon vill ta med sig sin nya kille som hon träffade på krogen igår till bröllopet. Hur tusan ska jag göra? Vi har ju redan spikat gästlistan?