• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Zozo

Barnvakt? Varför det? Du har ju grisar!

• Viktigpetter

Yllo
    Men kom ihåg att det är bara när du ska vara gäst på bröllop som bruden ska fixa barnvakt - när du själv gifter dig så får väl för sjutton gästerna själva ordna barnvakt! Å se till att ungarna håller sig på en mils avstånd - minst!

• Liinda_e

äta grisar?
    kittlar smasken i kistan!

• Viktigpetter

Liinda_e
    Men om du går till en tatuerare då? Så kanske han matchar sen menar jag... det kan ju kanske vara lite billigare än op...

• Liinda_e

nä måste allvarligt stänga av nu annars kanske det inte blir ngt bröllop...hehehehe
    kollar in i kväll

• Viktigpetter

Nej förlåt... inga budgetvarianter var det ju!

• Viktigpetter

Nu drar jag med! De behöver säkert hjälp att äta upp den goda middagen där hemma... å så måste jag ju se till att han skrivit listan ordentligt på allt som måste handlas o fixas innan bröllopet!

• Yllo

Självklart får alla våra gäster fixa sina egna barnvakter!! Fattas bara annat. Hur ska jag ha tid att fixa sånt?

Men Liinda_e du måste ju tänka på att du faktiskt kan spara in en slant på att använda de begangnade grisarna.. Självklart så behåller du den summan som grisarna skulle ha kostat och lägger på något annat viktigt! För det är väl inte du som pyntar ert bröllop... eller?

Måste nog också logga ut nu.. Ska släpa med mig maken till affären och handla inför helgens besök.. och så lite färskare räkor

Hinner jag in senare i kväll så tittar jag in.. annars ses vi i morgon på jobbet

• TezzAmore

Nu drar jag med! Tack för idag, ni är för härliga med era rosa bröllopsdrömmar och pansarvagnar!

• zukigirl

HJÄÄÄÄÄLP!!!!!!!! Jag fick höra idag att det är meningen att jag ska sova i samma säng som min make på bröllopsnatten!! Är det verkligen sant!!?? Varför är det så??? PANIIIK!!!!

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!