PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Jag står alltid bakom dig, det vet du!!! Den där tjejen är ju bara karltokig!!! Hon vill inte köra slut på sin egen karl men andras går bra...Fnys!
Kom igen Zuki- jag har tryckt- är du med mig?
Lady o Lufsen
sluta attakera mej , annars anmäler jag dej
Nu försöker hon dessutom att roffa åt sig andras karlar helt gratis??? Men halåååå?
Lady; försöker du få mig att begå brott!!?? Jag som trodde vi var vänner! Du vet att jag kommer att tjalla så du kommer att bli medbrottsling... Men okej då, går du ut o startar flyktbilen för vi får nog lämna landet efter ett så allvarligt brott....
Liinda_e :
Ja gör du det!!! Jag har i alla fall hållit mig till spelreglerna och jag har ingen hund!!!
Var finns det gratis karlar sa ni?
ni kommer aldrig kunna sätta er till ro om ni gör detta...jag kommer jaga er iklädd min klänning hela livet med en galen blick och fradga kring munnen!!!!!!!!!!!!
Liinda_e: Ja e på dins sida!! Du får min m2b alldeles GRATIS!!!!
zuki....
ladys kille är gratis...min kompis rekomenderar honom!!! :D :D :D
Nämen Zuki...det skulle ju inte direkt vara du o jag som begick ett brott!? Vi skulle ju bara klämma dit en kvinna som annonserar efter andras män trots att hon redan har en egen...Bonnie o Clyde- släng er i vägen!