PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
har du oxå opererat?
vad betalade du?
Opererat?? NÄhä du, ja kör me äkta vara!! Tycker op e FALSKT!!!
nähä nu fick jag inte sitta här längre....ses senare!
Liinda_e: Va e d för m2b du har? D bestämmer väl inte han???
Tillbaka i hemmets lugna vrå igen.... Borde packa nu!! Det hade varit j**ligt schysst om datorn ropade ut vad ni skriver, så jag kunde få ro att packa lite.
Kul att se er på bild!!!!!!!!
Ni kan ju få glo på oss också Http://nestorsson.weddingannouncer.com
Lady.. jag tror det är bäst att vi struntar i planen att trycka på handen. *viskar så ingen hör* -den där kvinnan är ju helt galen!*tittar över axeln*
nu e jag tillbaks....lyckades slita mej loss 3 timmar...lr rättare sagt min m2b lyckades slita bort mej 3 timmar....
varför e det så svårt för han å förstå att utan min panik tråd får jag panik!!!!!
Jag får panik när jag inser att jag -trots massor av läsande tidigare idag- ligger ca 20 sidor efter i er förbaskade babbeltråd!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh.........!
Liinda_e : Inte ett dugg förstående juh!!
vadå den här tråden rusar väll inte alls iväg helt sjukt fort...
tji fick alla som dissade den från början