PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
REKLAM!!!! Man får inte be om tjänster här va!!!
meeeen... Lady vad du är petig då!!! Klart vi skiter i om vi gör reklam här! Titta här bara ---> Kalles kaviar! Messmör! Felix ketchup.... Hahaha... du ser, jag är en rebell!!!
men herregud ....stick nån annan stans va...hela tiden ska du hålla på och skrika om reklam.
om jag skulle säga attt min mormor höll ett jätte fint tal skulle du väll påstå att jag marknadsför henne.
tagga ner ett par hekto va!?
Liinda_e :
Du kan ju bli anmäld eftersom du efterfrågar en uthyrning av man ...Tryck på STOP-handen högst upp i högra hörnet innan någon annan gör det åt dig...
PANIIIIIK!!!!!!!
Får jag stryk om jag trycker på stopphanden!!?? *hehehe*
ja men då frågar jag väll om ngn vill låna/skänka bort sin m2b gratis då...han skulle säkert bli glad åt att få gifta sej med mej!
zukigirl
ännu värre vi fryser ut dej helt från BT = ditliv e slut
ahhh... Oh ve och fasa! Ett öde värre än döden ju! *intar en dramatisk pose* Bäst att hålla fingrarna i styr då...
Kom igen Zuki, du har pondus i och med din ålder!!! Tryck till bara!!!
Då kan hon själv tagga ner några kilo!!!!!
låt detta bli en varning till alla andra som funderar på att trycka på den dära förbannade handen!