• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Viktigpetter

Zozo
    Vaddå får?! När du kommer på hennes bröllop menar du väl!

• TezzAmore

*skriker högt* "Dumpa, dumpa, dumpa"!!!!

• Yllo

Tezz: Fattar du inte att du bara måste acceptera din kompis nya krogpök?? Det är ju klart att h*n ska få komma på ert bröllop! Att det förmodligen redan tagit slut mellan honom/henne och din kompis när bröllopet är, är ju petitser!

• Liinda_e

så där nu gjorde jag slut.....så jag kan hänga kvar en liten stund till....han gick med på att gifta sej iaf om jag sliter mej från datorn några timmar.
    men jag sa bara så att du vet med det ultimatumet är det slut
    och han sa okej...bara jag sliter mej....

• TezzAmore

Ok, jag låter väl henne ta med sig sin nya pojkvän... men bara om han e snygg!

• Viktigpetter

Å om hon lånar ut honom...

• TezzAmore

Liinda_e: Jippi!!! Vi kvinnor ska stå på oss!!

• Liinda_e

så en kort stund till blev det ...för jag vill ju ha bröllopet nu när jag planerat så mycket med grisar och avloppsvatten och allt

• Yllo

Vadå??? Är vi inte självskrivna på allas bröllop?? *snyftar och darrar med underläppen* Det trodde jag!
    Jag som redan ordnat med barnvakter, fixat städmedel och mopp (maken får dammsuga) och så har jag även tinat upp en räka som jag hittade i frysen.. Undrar hur länge den har legat där *konfunderad*

• TezzAmore

Liinda_e: När ska ni gifta er? Om du också ska ha grisar kanske du kan få låna mina sen?

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!