• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Linum

bauti och tezz fastnar inte på bild ändå... Objektivet slaknar varje gång - helt hopplöst!

*kramar på bauti och tezz*

• Viktigpetter

Linum
    Är su säker på att det är objektivet som slaknar o inte objektet?

• Yllo

Bauti: En kulting hade varit kul att ha på festen. Kanske hänga en skylt runt halsen på den med kommentaren "Du äter min mamma just nu" *hehehehe*

Annars kan jag tänka mig att kackerlackor inte är allergiframkallande *funderar*

• Viktigpetter

Varför ändrar inte BT automatiskt på när bokstäverna på tangentbordet hoppar fel o skriver dumma saker för?!

• Viktigpetter

Kackerlackor låter bra! Eller varför inte skorpioner?

• Liinda_e

viktigpetter
    tror du att det är så dte fuknar då är du dummrare än vda jag fröst trodde

• Zozo

(LOL Min make ville ta brôllopkorten själv och kunde inte fatta varför jag protesterade! Tills han kom pa att han ocks askulle vara med pa korten)

• TezzAmore

Liinda_e: Varför hoppar du på Viktigpetter hela tiden? Vi brides2be måste hålla ihop, i kärlekens och rosa griskultingars namn!!!

• Linum

Viktigpetter: Kackerlackor är inge kul att ha på fest... de gömmer sig bara i hörnen och käkar upp allt godis för en... Partykillers!

• Liinda_e

men hallå på dom flest kameror nu för tiden finns det timer...låt han få som han vill i ngn fråga,du har säkert bestämt allt annat

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!