PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
bauti och tezz fastnar inte på bild ändå... Objektivet slaknar varje gång - helt hopplöst!
*kramar på bauti och tezz*
Linum
Är su säker på att det är objektivet som slaknar o inte objektet?
Bauti: En kulting hade varit kul att ha på festen. Kanske hänga en skylt runt halsen på den med kommentaren "Du äter min mamma just nu" *hehehehe*
Annars kan jag tänka mig att kackerlackor inte är allergiframkallande *funderar*
Varför ändrar inte BT automatiskt på när bokstäverna på tangentbordet hoppar fel o skriver dumma saker för?!
Kackerlackor låter bra! Eller varför inte skorpioner?
viktigpetter
tror du att det är så dte fuknar då är du dummrare än vda jag fröst trodde
(LOL Min make ville ta brôllopkorten själv och kunde inte fatta varför jag protesterade! Tills han kom pa att han ocks askulle vara med pa korten)
Liinda_e: Varför hoppar du på Viktigpetter hela tiden? Vi brides2be måste hålla ihop, i kärlekens och rosa griskultingars namn!!!
Viktigpetter: Kackerlackor är inge kul att ha på fest... de gömmer sig bara i hörnen och käkar upp allt godis för en... Partykillers!
men hallå på dom flest kameror nu för tiden finns det timer...låt han få som han vill i ngn fråga,du har säkert bestämt allt annat