PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Har funderat på vad jag kan ge gästerna i present.
Jag vill gärna att det skall vara personligt till dom.
Hur mycket skall man lägga per pers??
Bauti: Bra idé med pommes till förrätt. För om man köper en Big Mac & Co så får man ju pommes till! Lägger jag då ut allt på stora fat (eller min pappa får göra det, jag kommer inte ha tid) så kan de ju ha det som förrätt!
Tezz: Varför inte en jordgubbe till förrätt, hamburgare till huvudrätt och så en kaka till efterrätt... eller så skipparn ni efterrätten helt och hållet för ni ska ju ha tårta och då blir det tårta på tårta att även ha efterrätt!
Min kompis e sa himla ledsen.. Det har kommit fram att prästen ska ha helvitt pa hennes bröllop.; sa nu kommer ju ingen att veta vem som är bruden! fy sa fult gjort av svenska kyrkan!
jag tänkte ta ut lite extra i kuvert avgift så gästerna lixom betalar sina egna presenter...smart va?
Bauti: Köp varsitt happy meal till dina gäster Då får dom mat och gåva samtidigt *hehehehe*
BAuti: Det är ju så viktigt att man ger något personligt som verkligen passar för alla! Det är ju jättesvårt att hitta det, så vi tänkte ge nått unikt till var och en. Tex. min syster har alltid sån jäkla mensvärk så hon ska få en ask Ipren. Min Faster älskar rosor så hon ska få en torkad ros som jag sparat sen jag tog studenten!
Tezz
Räcker det inte med Happy meal. Då får ju dina gäster en present oxå.
Yllo och Bauti: Vilken bra idé! Men ni tror inte att de tycker att jag är snål eftersom Happy Meal är billigare än Big Mac?
Zozo: Säg åt din kompis att hon ska ringa och skälla ut prästen! H*n kan ju inte ha vitt på sig på deras bröllop! Han måste ju ta reda på vad brudparet har för färgtema och anpassa sig efter det.. Vill han inte det så är det bara att byta till en präst som går med på deras önskemål (läs krav)