• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Liinda_e

kul när dom skriver oandvänd klänning,men har den på sej på bilden!

• TezzAmore

Jag har ett problem som jag hoppas att någon av er kan hjälpa mig med. Vi har en husvagn stående på en jättefin camping på västkusten och älskar att vara där på sommrarna. Vi tänkte ha ett enkelt bröllop och kom fram till att vi vill ha bröllopsfesten på vår lilla plätt på campingen. Dels är det ju så skönt att vara ute i naturen och så sparar vi in pengar på loklahyran. Vi tänkte inte bjuda så många, bara 250 av våra närmaste vänner och har nu funderat lite på maten. Vi tänkte ha ett grilltema, perfekt nu nur vi köpt en ny grill, men så sa min m2b att han inte orkar stå där och grilla 250 hamburgare så nu har vi bestämmt att köpa från en restaurang istället. Nu till mitt stora akuta problem... jag kan inte bestämma mig för om jag ska köpa maten på Mac Donalds eller på Burger King!! Snälla hjälp mig, jag vet varken in eller ut!!!!!

• Liinda_e

grillat är godast.. ...lätt!

• Zozo

TezzAmore.. ta korv istâllet.. de far bâttre plats pa grillen.. Eller servera rabiff!

• Jetson

Nääääee, nu är jag trött på alla påhopp på mig som person här så nu lämnar jag tråden!!

• Liinda_e

var på gotland får man tag på en korv gubbe?
    ngn som anlitat ngn förut och kan rekomendera?

• Liinda_e

ah shit vad du e fjantig jetson
    klart vi hoppar på dej...du e ju störd!
    :D :D :D :D :D

• TezzAmore

Zozo: Åh, tack så mycket för tipset! Bara det att jag gillar inte korv och då kan jag ju inte stå där och titta på när alla våra närmaste vänner stoppar i sig de där äckliga korvarna!! Det är ju trots allt viktigare att jag blir nöjd, det är ju jag som gifter mig! Ellerhur!!

• Liinda_e

shit...jag sitter fortfarande i pyjamas.....fingrna sitter fast i tengent bordet....snart kommer sambon hem...
    han har börjat fråga om det är så friskt att sita vid Bt dygnet runt utan att duscha sova lr äta.....
    hmm men vadå det är ju bara 2 månader kvar!

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!