• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • PennyJenny

Liinda_e>>>Alltså, om han kritiserar dig för att du inte har något liv och bara hänger här, vill du verkligen gifta dig med honom då? Han verkar ju inte respektera dig för fem öre. Nej, lämna honom! Se till att han inte får ett öre av era gemensamma tillgångar och kicka ut honom. Sånt beteende ska man inte tåla, det leder bara till värre saker nästa gång. snart ska du se att han kritiserar dig för ditt val av klänningar till tärnorna. Pallar du med det?

• Liinda_e

nä...när han kommer hem gör jag slut!
    tackför tipset!

• Liinda_e

sen blir jag desperat och sitter här framför datorn iklädd min klänning och drömmer om det uteblivna bröllopet.
    kanske kan han gå med på att gifta sej fasten jag gör slut....

• Liinda_e

kan inte alla här på bt bjuda in mej på deras bröllop så att jag kan få lite tips och ideer....

• Jetson

Störd?! Jag!? Läs då TS första inlägg baklänges så förstår man ju vem det är som är störd....uj, uj, uj!

Campingvagnar och strippor gillar jag!

Nä, som sagt nu sticker jag...

• Liinda_e

mycket snack lite verkstad.......

• Bauti

Tezz
    Jag tycker inte du skall catra din mat. Det blir så fel kännsla då.
    Bed din mor göra hamburgarna istället så slipper du det problemet och så blir det billigare oxå.

• Zozo

TezzAmore.. Nâe absolut! det är DITT bröllop.. sa om än alla dina gâster tuppar av utan korv -sa GE dem ingen! det är du som bestämmer!

Men ALLTSA TS bjuder IN sig SJÄLV till vara bröllop (i synnerhet mina tva som redan varit).. Det var det mest OHYFSADE... nä nu portar jag din mamma fran mitt bröllop!

• Yllo

TezzAmore: Jag tror att McDonalds är billigast Har ni budget att tänka på? Annars är ju Burger King lite godare

• Liinda_e

jaha då blir du den ända här inne på BT som inte får den fantastiska äran att ha mej med på sitt bröllop....för alla andra bjuder in mej...lr hur????

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!