PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
PMS=
Petnoga
Monster
Särring
VAAAAAA!! Ska du inte ha sockerkakssmulor till att kasta istället för ris??
hmmm tänkte lite på det där med dubbla paket....kan vi inte kräva det av gästerna? det är ju ändå VÅR dag!
och vad det gällermin m2b ...det är bara att komma ihåg att köpa dubbelt om han inte vill ha en smocka i present varje år....
Maränger är det som är hetast att gå på just nu *ler stolt och glatt*
Yllo nej som jag skrev i ett inlägg lite längre till baka ska vi ha 3000 fredsduvor som strör diamanter och rosenblad över oss, RIS är bara sååååååååå TRASHY
Perfekt att få kaksmulorna kastade på sej... Då får man ju passa på att öppna munnen...
jag tyckte det där med att spruta skum ist för ris var en bra ide.....
lr så för att chocka gästerna lite spola ner dom med avlopps vatten.....
tror ni vi går för långt i vår humor då?
*fniss fniss*
Ha, ha! Tjejer ni ÄR galna!
Näää, maränger låter så hemskt och jag kan bara inte med några ljud i kyrkan när jag ska gifta mig. Jag föränvtar mig att folk ger fan i att andras för det låter så mycket!!! Värsta bröllopet jag någonsin varit på då hade de - håll i er nu - barn i kyrkan!!!! Ja´ menar, barn! De låter ju jättemycket när de andas. Om någon ens tänker tanken på att ta med sin 3 månaders bebis på vårt bröllop så kan de se sig i månen efter vår vänskap för resten av livet. Det är bara så respektlöst mot mig.