PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
äsch, om färgtemat är grått o silver får ni väl ta sälar eller sjölejon istället... eller spraymåla giraffer...
kan ingen ge respons på vår låt till våran vals...e faktist nervös att vi går över gränsen....
Mr Perfect´s blivande fru - kolla Panduro om dom har T-rex-färg. Eller så kan man kanske specialbetställa silvergråa t-rex. Det borde inte vara så svårt att lokalisra den genen, det är faktiskt ett bröllop det handlar om.
äh, vad då gå över gränsen... själva tänker vi ju ha idol o do you think you can dance-tema...
nä nu vet jag....jag tänker våldgästa alla era bröllop som en oinbjuden gäst!och ta med mej hela släkten....
moahahahahahahahahahahaha
Liinda_e : Du frågar ju rätt personer här inne på denna tråden. Vi är ju mer eller mindre störda allihop! Fast jag hade tyckt att det var skitroligt med en sån låt.
Jag har det!!! En Styracosausus går i grått, dessutom är den vegetarian!
zukigirl
vi får väll hoppas att våra gäster har bra humor.....mormor kanske svimmar....
fast det kanske är kul(ops nu gick jag nog över gränsen iaf) :D :D :D :D :D
Alltså, jag förstår mig inte på vår gäster. Osat har gått ut och ingen har svarat. Jag som gjort infoblad och en jättefin inbjudan men inte en enda har sagt ett pip. Och så kommer min syrra och säger att det inte räcker att infobladet och inbjudan finns i mitt huvud utan jag måste skicka ut den! Men hallå, är folk inte tankeläsare eller? Varför ska jag slösa pengar på något så trivialt som inbjudningskort och porto när de lika väl bara kan läsa mina tankar. Jag blir så trött på folk som inte fattar någonting själva!!!!!!
Tror ni att de läser tankarna om kuvertavgift själva eller måste jag vara övertydlig med det oxå?
penny jenny
vi gjorde likadant
åhh gäster är bara så jäkla tröööga!
inte en enda av våra gäster har osat fasten sista osa datumet var för en månad sedan och vi gifter oss imorgon...inte hört ett ljud inte ens från våra föräldrar......
och vi som lagt 200 000 på festen