PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
miffolina: Ja, men man får betala det själv med svarta pengar eftersom pålbyggarna som regel tillhör en annan församling och alltså jobbar på sin fritid
måste berätta en grej...som e sann faktist...även om man nu efter ha ropat att vargen kommer på den här tråden och inte längre blir tagen på allvar...
ni har ju alla märkt att jag har sjuk humor och ni på den här tråden kanske fattar min humor nu...hehehe
min m2b och jag planerade igår för våran vals....
och vi valde en lår på svenska som handlar om att jag vill skiljas nu, ge mej ringen till baka för jag har träffat en annan....
hahahahaha fatta vilken kul grej alla gäster kommer gå i taket...speciellt alla gamlingar.
och vi har tänkt att bara hålla god min och dansa så kärleksfullt vi bara kan....
hahahaha
jag tycker det var kul iaf.
men går jag för långt med min sjuka humor då?
jag menar allvar trots valet av tråd....
Kjell Präst
Om man har en kvinlig präst: Tror du hon ställer upp med gratisnummer då? Eller kantorn?
Jeenny: Varför inte ersätta alla med strippor? Så kan ni fira bröllop någon annanstans och ha det kul?
Kvinnlig såklart!!!!!
Dallas>>>Det är helt okej att göra det, för man får ändra sig hela tiden och svägna så snabbt att berg och dalbanan på grönan ter sig som en söndagstripp i bilen med 95 åriga moster agda som kör i 20 km/h. För det är DU som bestämmer. Glöm inte det. Bara DU.
Dallas: Tyvärr får vi inte lära oss striptease på prästutbildningen, så det enklaste är nog att hyra en professionell dansös - och nu är det nog bäst att jag lämnar den här tråden innan jag får sparken...
Dallas - tyvärr. Så är det. Det är förbjudet att inse att man har fel och ta tillbaks det.
Nu ska jag äntligen få åka och hämta den Hyacinth-blå resväskan!! Pniken har dämpat sig något nu. Men den kommer säkert tillbaka senare igen!
Liinda_e
vilken romantisk låt!!!!
Kjell Präst - på teologen i Uppsala har jag sett att det finns en sommarkurs som heter "Lapdansens liturgi 5p". Den kanske inte fanns när du pluggade?