• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Yllo

Jetson: EFTER sten då?? Är inte strippor ok då längre?? *förbryllad*

Jeenny: Om du nu är gravid... hur har du kunnat ställa till det? Är inte vi alla oskulder tills bröllopsnatten?? Har du fuskat?? Fy på dig!! *hötter med fingret*
    Det är bara att ta skeden i vacker hand och antingen hyra in en stand in som kan se ljuv och oskulldsfull ut i kyrkan eller så får du ha en syndigt röd brudklänning storlek elefant.. fast du kan ju glömma det där med slöja och krona!!

• Liinda_e

jetson

asså fattar du hur sjukt snål du e som inte tänker skicka tack kort,
    Bra jobbat tjejen! här försöker vi snåla så mycket vi kan!!!!!
    budget/snålt = med bra!

• Dallas

Bauti
    Ta hjälp av 28-åringen som svindlade F-kassan i Göteborg, han som skyllde på tvångstankar. Då kan bankmannen inte annat än att vara hjälpsam
    Det är ju som sagt den lyckligaste dagen i ditt liv (för fjärde ggn)

• Liinda_e

jeenny

´fortsätter på yllos tips med röd klänning...men håller inte med om det att du inte ska ha krona
    du får bära nån sorts tagg krona ,typ alla jesus för dina synder!

• miffolina

Det här är lite OT, men är det nån mer än jag som tycker att det är jobbigt att alla håller med varandra här på BT? det här är faktiskt ett DISKUSIONSFORUM där man MÅSTE ha skilda åsikter!!! Vill man ha medhåll för man väl prata i en burk eller nåt :[:[

• Yllo

Kjell Präst: Vad Svenska kyrkan tycker om beväpnade vakter struntar vi i!! Vill Bauti ha beväpnade vakter på sitt bröllop så ska hon få ha det! Vi är ju bridezillas och SKA få får vilja igenom oavsett om det handlar om vakter, vapen, pansarvagnar o.s.v.

• Dallas

Liinda_e
    Ja jag, eller inte jag, men jag känner en som har plats för dem. De har stor gård, svinhuset kunde ju passa bra annars kan de väl för böveln ta med sig varsitt tält. Varför ska jag ordna allt för dem, när de för privilegiet att jobba gratis?

• Liinda_e

miffolina

du har helt rätt jag håller med dej!
    :D :D :D :D :D

• Yllo

Attans... den här tråden är inte bra för min arbetsmoral...

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!